نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Comparative Education Review
آمریکا | کشور |
۱٫۸۹۶ | Impact Factor |
0010-4086 | ISSN |
1545-701X | e-ISSN |
1976 تا 1977 و 1980 تا 1982 و 1984 و 1994 و 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Chicago Press | ناشر |
www.journals.uchicago.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی مقایسه ای آموزش به بررسی آموزش در سراسر جهان و نیروهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که آن را شکل می دهند می پردازد. این بررسی که در سال 1957 برای پیشبرد دانش و آموزش در مطالعات آموزش تطبیقی تأسیس شد، از آن زمان به عنوان معتبرترین منبع برای تجزیه و تحلیل جایگاه آموزش در کشورهایی غیر از ایالات متحده شناخته شده است. CER مجله رسمی انجمن آموزش مقایسه ای و بین المللی (CIES) است.