تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Comparative Education



Comparative Education

انگلستان
کشور
۲٫۴۵۳
Impact Factor
۳٫۲۲۶
پنج ساله Impact Factor
0305-0068
ISSN
1360-0486
e-ISSN
1964 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2020 Impact Factor 2.453 رتبه‌بندی: 69/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020  Journal Citation Reports®    2019 Citescore 3.9 - مقادیر از Scopus   چکیده‌ها به چینی ترجمه شده از شماره 4in و Listeni 5 به مصاحبه ای با Michele Schweisfurth، سردبیر سابق آموزش تطبیقی ​​  آموزش تطبیقی ​​یک مجله تحقیقاتی بین المللی است که از زمان شروع آن در سال 1964، به طور قابل توجهی به اهمیت روزافزون دیدگاه های تطبیقی ​​در تجزیه و تحلیل مسائل آموزشی در سطح ملی و بین المللی کمک کرده است. و زمینه های جهانی در همه سطوح/بخش ها. این مجله درگیر بحث های نظری، مفهومی و روش شناختی در زمینه گسترده آموزش تطبیقی ​​است. تحلیل‌های دقیقی از پدیده‌ها، سیاست‌ها و تحولات آموزشی منتشر می‌کند که از اهمیت نظری و عملی برخوردار هستند و برای محققان، سیاست‌گذاران و متخصصان مرتبط هستند. ما به ویژه به مطالعات عمیقی علاقه مندیم که تأثیر متقابل نیروهای بین المللی، فراملی و داخلی را در شکل گیری ایدئولوژی های آموزشی، سیستم های آموزشی و الگوهای آموزش و یادگیری بررسی کنند. ارسال نسخه‌های خطی اصلی از سوی محققانی که در تحقیقات تطبیقی ​​با کیفیت بالا در همه زمینه‌ها، از جمله مطالعات میان رشته‌ای، و از همه دیدگاه‌های پارادایمیک در علوم اجتماعی و انسانی مشغول هستند، استقبال می‌شود. از مشارکت‌کنندگان انتظار می‌رود، در صورت لزوم، با بدنه موجود بورس تحصیلی منتشر شده در مجله و سایر متون مهم در این زمینه مشارکت داشته باشند و بر اساس آن کار کنند. خط‌مشی بررسی همتایان: مقالات ارسال شده به آموزش تطبیقی ​​تحت بررسی دقیق قرار می‌گیرند. در مورد مقالاتی برای شماره‌های باز، مقالات غربالگری اولیه ویراستار بعدی که برای بازبینی مناسب هستند ناشناس می‌شوند و توسط همه اعضای هیئت تحریریه با دقت خوانده می‌شوند. همچنین در صورت نیاز به تخصص زمینه ای، موضوعی یا روش شناختی، ممکن است مقالات برای داوران خارجی ارسال شود. پس از بررسی دقیق در جلسه هیئت تحریریه، تصمیم گرفته می‌شود که آیا هر مقاله باید رد شود، بازنگری شود و مجدداً برای بررسی بیشتر ارسال شود، با تجدید نظر پذیرفته شود یا کاملاً پذیرفته شود. این فرآیندها اطمینان حاصل می کنند که همه مقالات توسط چندین داور خوانده می شوند. که مقالات تابع همان استانداردهای بالای انتخاب هستند. و توصیه بازبینی به نویسندگان سازگار است. به دلیل ماهیت روش بررسی، در مورد آن مقالاتی که پذیرفته نشده اند، همیشه نمی توان بازخورد دقیق ارائه کرد. سلب مسئولیت: تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت تمام اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما انجام می دهند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه های تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط، یا ناشی از استفاده ایجاد شده باشد، نخواهد بود. از محتوا شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید