نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Comparative Education
انگلستان | کشور |
۲٫۴۵۳ | Impact Factor |
۳٫۲۲۶ | پنج ساله Impact Factor |
0305-0068 | ISSN |
1360-0486 | e-ISSN |
1964 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Comparative Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Impact Factor 2.453 رتبهبندی: 69/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020 Journal Citation Reports® 2019 Citescore 3.9 - مقادیر از Scopus چکیدهها به چینی ترجمه شده از شماره 4in و Listeni 5 به مصاحبه ای با Michele Schweisfurth، سردبیر سابق آموزش تطبیقی آموزش تطبیقی یک مجله تحقیقاتی بین المللی است که از زمان شروع آن در سال 1964، به طور قابل توجهی به اهمیت روزافزون دیدگاه های تطبیقی در تجزیه و تحلیل مسائل آموزشی در سطح ملی و بین المللی کمک کرده است. و زمینه های جهانی در همه سطوح/بخش ها. این مجله درگیر بحث های نظری، مفهومی و روش شناختی در زمینه گسترده آموزش تطبیقی است. تحلیلهای دقیقی از پدیدهها، سیاستها و تحولات آموزشی منتشر میکند که از اهمیت نظری و عملی برخوردار هستند و برای محققان، سیاستگذاران و متخصصان مرتبط هستند. ما به ویژه به مطالعات عمیقی علاقه مندیم که تأثیر متقابل نیروهای بین المللی، فراملی و داخلی را در شکل گیری ایدئولوژی های آموزشی، سیستم های آموزشی و الگوهای آموزش و یادگیری بررسی کنند. ارسال نسخههای خطی اصلی از سوی محققانی که در تحقیقات تطبیقی با کیفیت بالا در همه زمینهها، از جمله مطالعات میان رشتهای، و از همه دیدگاههای پارادایمیک در علوم اجتماعی و انسانی مشغول هستند، استقبال میشود. از مشارکتکنندگان انتظار میرود، در صورت لزوم، با بدنه موجود بورس تحصیلی منتشر شده در مجله و سایر متون مهم در این زمینه مشارکت داشته باشند و بر اساس آن کار کنند. خطمشی بررسی همتایان: مقالات ارسال شده به آموزش تطبیقی تحت بررسی دقیق قرار میگیرند. در مورد مقالاتی برای شمارههای باز، مقالات غربالگری اولیه ویراستار بعدی که برای بازبینی مناسب هستند ناشناس میشوند و توسط همه اعضای هیئت تحریریه با دقت خوانده میشوند. همچنین در صورت نیاز به تخصص زمینه ای، موضوعی یا روش شناختی، ممکن است مقالات برای داوران خارجی ارسال شود. پس از بررسی دقیق در جلسه هیئت تحریریه، تصمیم گرفته میشود که آیا هر مقاله باید رد شود، بازنگری شود و مجدداً برای بررسی بیشتر ارسال شود، با تجدید نظر پذیرفته شود یا کاملاً پذیرفته شود. این فرآیندها اطمینان حاصل می کنند که همه مقالات توسط چندین داور خوانده می شوند. که مقالات تابع همان استانداردهای بالای انتخاب هستند. و توصیه بازبینی به نویسندگان سازگار است. به دلیل ماهیت روش بررسی، در مورد آن مقالاتی که پذیرفته نشده اند، همیشه نمی توان بازخورد دقیق ارائه کرد. سلب مسئولیت: تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت تمام اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما انجام می دهند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه های تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط، یا ناشی از استفاده ایجاد شده باشد، نخواهد بود. از محتوا شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.