تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Compare-a Journal Of Comparative And International Education



Compare-a Journal Of Comparative And International Education

انگلستان
کشور
۱٫۸۱۷
Impact Factor
۲٫۲۷۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0305-7925
ISSN
1469-3623
e-ISSN
1975 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Impact Factor 1.607 رتبه‌بندی: 127/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics، 2018  Journal Citation Reports® مطالعات تطبیقی ​​و بین‌المللی در آموزش به موضوعات مورد علاقه سیاستگذاران و دانشگاهیان می‌پردازد. آنها نقش آموزش را در توسعه، در حفظ یا به چالش کشیدن نظم اجتماعی موجود، و تعامل محلی، ملی و جهانی در سیستم‌ها، نهادها و شیوه‌های آموزشی روشن می‌کنند. Compare چنین تحقیقاتی را منتشر می کند که مربوط به توسعه آموزشی و تغییر در نقاط مختلف جهان است. به دنبال تجزیه و تحلیل گفتمان آموزشی، خط مشی و عملکرد در سراسر رشته ها، و پیامدهای آنها برای آموزش، یادگیری و حکومت است. ویراستاران از مقالاتی استقبال می کنند که در مورد تمرین از اوایل کودکی تا پایان زندگی بزرگسالی، در آموزش و یادگیری رسمی و غیررسمی منعکس می شود. همه مقالات باید دارای ابعاد مقایسه ای و/یا بین المللی باشند. ما «مقایسه» را در گسترده‌ترین معنای آن تعریف می‌کنیم - مقالات نیازی به مقایسه کشورها یا زمینه‌های مختلف ندارند، اما ممکن است در طول زمان، فرهنگ‌ها (مثلا دیدگاه‌های خودی/خارجی) یا بین گروه‌ها یا سیستم‌های مختلف (مانند آموزش بومی و جریان اصلی) مقایسه شوند. . با این حال، همه مقالات، از جمله مطالعات موردی یک کشور، باید با نظریه‌ها و بحث‌های گسترده‌تری در زمینه آموزش تطبیقی ​​و بین‌المللی درگیر باشند و باید چشم‌اندازی جهانی را در بر گیرند. به طور خاص، ما به دنبال اصالت و مقالاتی هستیم که دیدگاهی جدید و تازه را به یک موضوع یا نظریه بیاورند. مطالعات موردی جنبه‌های تحقیقات ناپذیر این رشته و کشورهایی که اطلاعات کمی در مورد آنها وجود دارد نیز علاقه زیادی به ما دارد. در همه موارد، زمینه ای که در مقاله به آن توجه شده است باید به وضوح مورد بحث قرار گیرد. جدا از درگیر شدن با ادبیات گسترده تر، مقالات باید از نظر تجربی و روش شناختی قوی باشند. همه مقالات برای اطمینان از کیفیت بالا و اصالت مورد بررسی ناشناس قرار می گیرند. Compare در تلاش است تا طیف وسیعی از ژانرهای نوشتاری و سنت‌های دانش را در تلاش برای ایجاد برابری/بازنمایی بیشتر در انتشارات دانشگاهی شامل شود. این بدان معناست که ما به ویژه به مقالاتی که پارادایم‌های غالب را به چالش می‌کشند و رویکردهای جایگزین را از نظر نظریه‌ها یا روش‌شناسی در تحقیقات آموزشی ارائه می‌کنند، علاقه‌مندیم. در سال های اخیر Compare تعداد ارسالی بالا و رو به رشدی را تجربه کرده است. از آنجایی که مجله می تواند تنها تعداد محدودی مقاله در سال را در خود جای دهد، ما باید در پذیرش مقالات برای چاپ گزینش بیشتری داشته باشیم. ما قویاً توصیه می کنیم که نویسندگان قبل از ارسال مقالات خود، اهداف و محدوده ما را به دقت مطالعه کنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات بر اساس غربالگری اولیه و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور، تحت بررسی دقیق همتایان قرار دارند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید