نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Compare-a Journal Of Comparative And International Education
انگلستان | کشور |
۱٫۸۱۷ | Impact Factor |
۲٫۲۷۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0305-7925 | ISSN |
1469-3623 | e-ISSN |
1975 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Compare ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 1.607 رتبهبندی: 127/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics، 2018 Journal Citation Reports® مطالعات تطبیقی و بینالمللی در آموزش به موضوعات مورد علاقه سیاستگذاران و دانشگاهیان میپردازد. آنها نقش آموزش را در توسعه، در حفظ یا به چالش کشیدن نظم اجتماعی موجود، و تعامل محلی، ملی و جهانی در سیستمها، نهادها و شیوههای آموزشی روشن میکنند. Compare چنین تحقیقاتی را منتشر می کند که مربوط به توسعه آموزشی و تغییر در نقاط مختلف جهان است. به دنبال تجزیه و تحلیل گفتمان آموزشی، خط مشی و عملکرد در سراسر رشته ها، و پیامدهای آنها برای آموزش، یادگیری و حکومت است. ویراستاران از مقالاتی استقبال می کنند که در مورد تمرین از اوایل کودکی تا پایان زندگی بزرگسالی، در آموزش و یادگیری رسمی و غیررسمی منعکس می شود. همه مقالات باید دارای ابعاد مقایسه ای و/یا بین المللی باشند. ما «مقایسه» را در گستردهترین معنای آن تعریف میکنیم - مقالات نیازی به مقایسه کشورها یا زمینههای مختلف ندارند، اما ممکن است در طول زمان، فرهنگها (مثلا دیدگاههای خودی/خارجی) یا بین گروهها یا سیستمهای مختلف (مانند آموزش بومی و جریان اصلی) مقایسه شوند. . با این حال، همه مقالات، از جمله مطالعات موردی یک کشور، باید با نظریهها و بحثهای گستردهتری در زمینه آموزش تطبیقی و بینالمللی درگیر باشند و باید چشماندازی جهانی را در بر گیرند. به طور خاص، ما به دنبال اصالت و مقالاتی هستیم که دیدگاهی جدید و تازه را به یک موضوع یا نظریه بیاورند. مطالعات موردی جنبههای تحقیقات ناپذیر این رشته و کشورهایی که اطلاعات کمی در مورد آنها وجود دارد نیز علاقه زیادی به ما دارد. در همه موارد، زمینه ای که در مقاله به آن توجه شده است باید به وضوح مورد بحث قرار گیرد. جدا از درگیر شدن با ادبیات گسترده تر، مقالات باید از نظر تجربی و روش شناختی قوی باشند. همه مقالات برای اطمینان از کیفیت بالا و اصالت مورد بررسی ناشناس قرار می گیرند. Compare در تلاش است تا طیف وسیعی از ژانرهای نوشتاری و سنتهای دانش را در تلاش برای ایجاد برابری/بازنمایی بیشتر در انتشارات دانشگاهی شامل شود. این بدان معناست که ما به ویژه به مقالاتی که پارادایمهای غالب را به چالش میکشند و رویکردهای جایگزین را از نظر نظریهها یا روششناسی در تحقیقات آموزشی ارائه میکنند، علاقهمندیم. در سال های اخیر Compare تعداد ارسالی بالا و رو به رشدی را تجربه کرده است. از آنجایی که مجله می تواند تنها تعداد محدودی مقاله در سال را در خود جای دهد، ما باید در پذیرش مقالات برای چاپ گزینش بیشتری داشته باشیم. ما قویاً توصیه می کنیم که نویسندگان قبل از ارسال مقالات خود، اهداف و محدوده ما را به دقت مطالعه کنند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات بر اساس غربالگری اولیه و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور، تحت بررسی دقیق همتایان قرار دارند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.