نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Computer Animation And Virtual Worlds
انگلستان | کشور |
۱٫۰۲ | Impact Factor |
1546-4261 | ISSN |
1546-427X | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Computer Animation and Virtual Worlds ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
با ظهور رایانههای شخصی بسیار قدرتمند و کارتهای گرافیکی پیشرفته، پیشرفت باورنکردنی در دنیای مجازی، انیمیشنسازی و شبیهسازی رایانهای بلادرنگ، بازیها صورت گرفته است. اما در همان زمان، دستگاههای واقعیت مجازی جدید و ارزانتری ظاهر شدهاند که امکان تعامل با این جهانهای مجازی بلادرنگ و حتی با جهانهای واقعی را از طریق واقعیت افزوده فراهم میکنند. شخصیتهای سهبعدی، بهویژه انسانهای مجازی، اکنون از کیفیتی استثنایی برخوردار هستند که امکان استفاده از آنها را در صنعت سینما فراهم میکند. اما این تنها یک شروع است، زیرا با توسعه فناوری هوش مصنوعی و عامل، این شخصیتها بیش از پیش مستقلتر و حتی باهوشتر خواهند شد. آنها در یک زندگی مجازی همراه با حیوانات و گیاهان در جهان های مجازی ساکن خواهند شد.
انیمیشن کامپیوتری و دنیای مجازی اولین مجله ای است که به این موضوع جهانی دنیای مجازی می پردازد. این موضوع به 6 حوزه تقسیم شده است:
انیمیشن کامپیوتری
عوامل تجسم یافته
محیط های مجازی
واقعیت افزوده
زندگی مجازی
تجسم
انیمیشن کامپیوتری و دنیای مجازی به دنبال مقاله در تمام زمینه های دنیای مجازی است. مشارکتهایی که نتایج تحقیقات اصلی، کاربردها و تجربه در موضوعات زیر را توصیف میکنند درخواست میشوند:
انیمیشن کامپیوتری
انیمیشن دو بعدی
انیمیشن کی فریم
سینماتیک معکوس
مدل های بیومکانیک
ضبط حرکت و هدف گیری مجدد حرکت
انیمیشن مبتنی بر فیزیکی
انیمیشن صورت و بدن
برنامه ریزی مسیر
انیمیشن پارچه و مو
LOD و فریبکاران
رندر زمان واقعی
واقعیت افزوده
ردیابی
سیستم های AR موبایل
میراث مجازی
عوامل تجسم یافته
مدل های ادراکی
حسگرهای مجازی
ارتباط بین عاملی
مدل سازی گروه ها و جمعیت ها
عوامل گفتگو
رفتار هدفمند
تعامل با انسان های مجازی
بازیگران مجازی باهوش
رفتار اجتماعی
احساسات و شخصیت
معماری های انسان مجازی خودمختار
شبیه سازی شامل انسان های مجازی
انسان های مجازی خودمختار در بازی ها
محیط های مجازی
تشخیص ژست و عمل
رابط های هپتیک
فضای صوتی
شبیه سازها (پرواز، رانندگی با ماشین و …)
VR برای موارد اضطراری
VR برای روانپزشکی
VR برای توانبخشی
جراحی مجازی
زندگی مجازی
رشد و نمو گیاهان
سیستم های ال
حیوانات و جانوران مصنوعی
تولید جمعیت
شهرهای مجازی
دنیاهای ماندگار
تجسم
تصویربرداری و بازسازی پزشکی
گرافیک مولکولی
تجسم مایع
تجسم پدیده های فیزیکی
رندر حجم
خوانندگان
دانشمندان، هنرمندان و تکنسین هایی که از تکنیک های انیمیشن استفاده می کنند
کلید واژه ها
تجسم، انیمیشن کامپیوتری، ابزار انیمیشن، شبیه سازی گرافیکی، مطالعات موردی فیلم، سناریوسازی، رندر، موسیقی دیجیتال، بازیگران مصنوعی، آواتارها، رندر حجم، مدل سازی، مجله، مجله آنلاین، کتابخانه آنلاین وایلی