تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Computer Animation And Virtual Worlds



Computer Animation And Virtual Worlds

انگلستان
کشور
۱٫۰۲
Impact Factor
1546-4261
ISSN
1546-427X
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

با ظهور رایانه‌های شخصی بسیار قدرتمند و کارت‌های گرافیکی پیشرفته، پیشرفت باورنکردنی در دنیای مجازی، انیمیشن‌سازی و شبیه‌سازی رایانه‌ای بلادرنگ، بازی‌ها صورت گرفته است. اما در همان زمان، دستگاه‌های واقعیت مجازی جدید و ارزان‌تری ظاهر شده‌اند که امکان تعامل با این جهان‌های مجازی بلادرنگ و حتی با جهان‌های واقعی را از طریق واقعیت افزوده فراهم می‌کنند. شخصیت‌های سه‌بعدی، به‌ویژه انسان‌های مجازی، اکنون از کیفیتی استثنایی برخوردار هستند که امکان استفاده از آن‌ها را در صنعت سینما فراهم می‌کند. اما این تنها یک شروع است، زیرا با توسعه فناوری هوش مصنوعی و عامل، این شخصیت‌ها بیش از پیش مستقل‌تر و حتی باهوش‌تر خواهند شد. آنها در یک زندگی مجازی همراه با حیوانات و گیاهان در جهان های مجازی ساکن خواهند شد.
انیمیشن کامپیوتری و دنیای مجازی اولین مجله ای است که به این موضوع جهانی دنیای مجازی می پردازد. این موضوع به 6 حوزه تقسیم شده است:

انیمیشن کامپیوتری
عوامل تجسم یافته
محیط های مجازی
واقعیت افزوده
زندگی مجازی
تجسم

انیمیشن کامپیوتری و دنیای مجازی به دنبال مقاله در تمام زمینه های دنیای مجازی است. مشارکت‌هایی که نتایج تحقیقات اصلی، کاربردها و تجربه در موضوعات زیر را توصیف می‌کنند درخواست می‌شوند:
انیمیشن کامپیوتری

انیمیشن دو بعدی
انیمیشن کی فریم
سینماتیک معکوس
مدل های بیومکانیک
ضبط حرکت و هدف گیری مجدد حرکت
انیمیشن مبتنی بر فیزیکی
انیمیشن صورت و بدن
برنامه ریزی مسیر
انیمیشن پارچه و مو
LOD و فریبکاران
رندر زمان واقعی

واقعیت افزوده

ردیابی
سیستم های AR موبایل
میراث مجازی

عوامل تجسم یافته

مدل های ادراکی
حسگرهای مجازی
ارتباط بین عاملی
مدل سازی گروه ها و جمعیت ها
عوامل گفتگو
رفتار هدفمند
تعامل با انسان های مجازی
بازیگران مجازی باهوش
رفتار اجتماعی
احساسات و شخصیت
معماری های انسان مجازی خودمختار
شبیه سازی شامل انسان های مجازی
انسان های مجازی خودمختار در بازی ها

محیط های مجازی

تشخیص ژست و عمل
رابط های هپتیک
فضای صوتی
شبیه سازها (پرواز، رانندگی با ماشین و …)
VR برای موارد اضطراری
VR برای روانپزشکی
VR برای توانبخشی
جراحی مجازی

زندگی مجازی

رشد و نمو گیاهان
سیستم های ال
حیوانات و جانوران مصنوعی
تولید جمعیت
شهرهای مجازی
دنیاهای ماندگار

تجسم

تصویربرداری و بازسازی پزشکی
گرافیک مولکولی
تجسم مایع
تجسم پدیده های فیزیکی
رندر حجم



خوانندگان
دانشمندان، هنرمندان و تکنسین هایی که از تکنیک های انیمیشن استفاده می کنند


کلید واژه ها
تجسم، انیمیشن کامپیوتری، ابزار انیمیشن، شبیه سازی گرافیکی، مطالعات موردی فیلم، سناریوسازی، رندر، موسیقی دیجیتال، بازیگران مصنوعی، آواتارها، رندر حجم، مدل سازی، مجله، مجله آنلاین، کتابخانه آنلاین وایلی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید