تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Computer Applications In Engineering Education



Computer Applications In Engineering Education

آمریکا
کشور
۱٫۵۳۲
Impact Factor
1061-3773
ISSN
1099-0542
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Computer Applications in Engineering Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

برنامه های کاربردی کامپیوتر در آموزش مهندسی، انجمنی را برای انتشار اطلاعات به موقع بررسی شده در مورد کاربردهای نوآورانه رایانه، اینترنت و ابزارهای نرم افزاری در آموزش مهندسی فراهم می کند. علاوه بر دوره‌های آموزشی و ابزارهای نرم‌افزاری جدید، مجله CAE حوزه‌هایی را پوشش می‌دهد که از ادغام ماژول‌های مبتنی بر فناوری در برنامه درسی مهندسی پشتیبانی می‌کنند و بحث در مورد ارزیابی و مسائل مربوط به انتشار مرتبط با این روش‌های جدید پیاده‌سازی را ترویج می‌کنند. هم مقالات ارائه شده و هم مقالات مروری برای بررسی استقبال می‌شوند. و انتشار احتمالی در CAE.
این مجله مقالات تحقیقاتی را در زمینه های زیر منتشر می کند:
· ابزارهای نرم افزاری جدید و ماژول های چند رسانه ای برای آموزش مهندسی
· تجارب توسعه و پیاده سازی دوره های اینترنتی و تحت وب
· هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود عملکرد آموزش و یادگیری
· استفاده از نظریه و الگوریتم های گیمیفیکیشن در آموزش مهندسی
· نقش فناوری در جهانی شدن آموزش مهندسی
· ابزارهای نرم افزاری جدید برای توسعه آزمایشگاه مجازی و واقعی
· آموزش از راه دور و استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری در تدریس در کلاس درس
· تجسم، گرافیک کامپیوتری، ابزارهای شبکه های اجتماعی، و مسائل مربوط به I/O
· مباحث K-12 STEM و تأثیر آن بر آموزش مهندسی
· نابرابری جنسیتی در تحصیلات STEM و مشاغل مهندسی
· مشارکت موثر صنعت در آموزش مهندسی
· استفاده از فناوری های قابل حمل، رسانه های اجتماعی و فرهنگ دیجیتال مشارکتی در آموزش مهندسی

خوانندگان
مربیان مهندسی (همه رشته ها)، مهندسان نرم افزار، مربیان علوم کامپیوتر و مهندسی، روانشناسان اجتماعی در آموزش، فناوری های آموزشی و توسعه دهندگان نرم افزار و مربیان، حامیان صنعتی تحقیقات مهندسی و برنامه های دانشگاهی، مقامات دولتی و افسران برنامه در فناوری های آموزشی، و فارغ التحصیلان و دانشجوی لیسانس.

کلید واژه ها
مهندسی، آموزش، چند رسانه ای، نرم افزار، واقعیت مجازی، ابزارهای CAD، نرم افزار تعاملی، نمایش کلاس درس، طراحی، نرم افزار، آموزش کارشناسی، کامپیوتر در آزمایشگاه، مجله، مجله آنلاین، کتابخانه آنلاین وایلی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید