نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Computer Applications In Engineering Education
آمریکا | کشور |
۱٫۵۳۲ | Impact Factor |
1061-3773 | ISSN |
1099-0542 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Computer Applications in Engineering Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
برنامه های کاربردی کامپیوتر در آموزش مهندسی، انجمنی را برای انتشار اطلاعات به موقع بررسی شده در مورد کاربردهای نوآورانه رایانه، اینترنت و ابزارهای نرم افزاری در آموزش مهندسی فراهم می کند. علاوه بر دورههای آموزشی و ابزارهای نرمافزاری جدید، مجله CAE حوزههایی را پوشش میدهد که از ادغام ماژولهای مبتنی بر فناوری در برنامه درسی مهندسی پشتیبانی میکنند و بحث در مورد ارزیابی و مسائل مربوط به انتشار مرتبط با این روشهای جدید پیادهسازی را ترویج میکنند. هم مقالات ارائه شده و هم مقالات مروری برای بررسی استقبال میشوند. و انتشار احتمالی در CAE.
این مجله مقالات تحقیقاتی را در زمینه های زیر منتشر می کند:
· ابزارهای نرم افزاری جدید و ماژول های چند رسانه ای برای آموزش مهندسی
· تجارب توسعه و پیاده سازی دوره های اینترنتی و تحت وب
· هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود عملکرد آموزش و یادگیری
· استفاده از نظریه و الگوریتم های گیمیفیکیشن در آموزش مهندسی
· نقش فناوری در جهانی شدن آموزش مهندسی
· ابزارهای نرم افزاری جدید برای توسعه آزمایشگاه مجازی و واقعی
· آموزش از راه دور و استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری در تدریس در کلاس درس
· تجسم، گرافیک کامپیوتری، ابزارهای شبکه های اجتماعی، و مسائل مربوط به I/O
· مباحث K-12 STEM و تأثیر آن بر آموزش مهندسی
· نابرابری جنسیتی در تحصیلات STEM و مشاغل مهندسی
· مشارکت موثر صنعت در آموزش مهندسی
· استفاده از فناوری های قابل حمل، رسانه های اجتماعی و فرهنگ دیجیتال مشارکتی در آموزش مهندسی
خوانندگان
مربیان مهندسی (همه رشته ها)، مهندسان نرم افزار، مربیان علوم کامپیوتر و مهندسی، روانشناسان اجتماعی در آموزش، فناوری های آموزشی و توسعه دهندگان نرم افزار و مربیان، حامیان صنعتی تحقیقات مهندسی و برنامه های دانشگاهی، مقامات دولتی و افسران برنامه در فناوری های آموزشی، و فارغ التحصیلان و دانشجوی لیسانس.
کلید واژه ها
مهندسی، آموزش، چند رسانه ای، نرم افزار، واقعیت مجازی، ابزارهای CAD، نرم افزار تعاملی، نمایش کلاس درس، طراحی، نرم افزار، آموزش کارشناسی، کامپیوتر در آزمایشگاه، مجله، مجله آنلاین، کتابخانه آنلاین وایلی