تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Computers & Education



Computers & Education

انگلستان
کشور
۸٫۵۳۸
Impact Factor
۹٫۲۶۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
0360-1315
ISSN
1873-782X
e-ISSN
1976 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

کامپیوتر و آموزش با هدف افزایش دانش و درک روش‌هایی که فناوری دیجیتال می‌تواند آموزش را ارتقا دهد، از طریق انتشار تحقیقات با کیفیت بالا، که تئوری و عمل را گسترش می‌دهد، افزایش می‌دهد. ویراستاران از مقالات تحقیقاتی در مورد استفاده های آموزشی از فناوری دیجیتال استقبال می کنند، جایی که تمرکز به اندازه کافی گسترده است که برای جامعه آموزشی گسترده تر مورد توجه قرار گیرد.
ما ارزیابی‌های مقیاس کوچک نرم‌افزار/سیستم‌های خاص را در حوزه‌های تخصصی یا دوره‌های خاص در مؤسسات فردی منتشر نمی‌کنیم (مگر اینکه یافته‌ها ارتباط گسترده‌تری داشته باشند که به صراحت در مقاله بیان شده باشد). مقالاتی که شامل بحث در مورد پیاده‌سازی نرم‌افزار و/یا سخت‌افزار می‌شوند باید بر زمینه استفاده، رابط کاربر/سیستم، مسائل قابلیت استفاده و ارزیابی تجربه کاربر و تأثیرات و به‌ویژه پیامدهای یادگیری و آموزش تمرکز کنند. رایانه ها فقط به عنوان یک پلت فرم تحویل کافی نیستند. اطلاعات دقیق در مورد معماری پیاده سازی نباید در مقاله گنجانده شود، اما ممکن است از طریق URL ها ارائه شود.
ما از مقالات مروری سیستماتیک و متاآنالیزهایی که شامل سؤالات تحقیقی روشن، چارچوبی از تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری هایی است که اهداف مقاله را منعکس می کنند، استقبال می کنیم. برای مشاوره بیشتر به دستورالعمل های PRISMA مراجعه کنید.
نویسندگان باید توجه داشته باشند که به دستورالعمل های نویسنده مراجعه کرده و از آنها پیروی کنند. مقالاتی که معیارهای ذکر شده در دستورالعمل نویسنده را رعایت نکنند، بدون بررسی بازگردانده خواهند شد. نویسندگان همچنین می‌توانند عناوین همراه با دسترسی آزاد، رایانه‌ها و آموزش باز یا رایانه‌ها و آموزش: هوش مصنوعی را به مجله ارسال کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید