نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Computers & Education
انگلستان | کشور |
۸٫۵۳۸ | Impact Factor |
۹٫۲۶۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
0360-1315 | ISSN |
1873-782X | e-ISSN |
1976 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
کامپیوتر و آموزش با هدف افزایش دانش و درک روشهایی که فناوری دیجیتال میتواند آموزش را ارتقا دهد، از طریق انتشار تحقیقات با کیفیت بالا، که تئوری و عمل را گسترش میدهد، افزایش میدهد. ویراستاران از مقالات تحقیقاتی در مورد استفاده های آموزشی از فناوری دیجیتال استقبال می کنند، جایی که تمرکز به اندازه کافی گسترده است که برای جامعه آموزشی گسترده تر مورد توجه قرار گیرد.
ما ارزیابیهای مقیاس کوچک نرمافزار/سیستمهای خاص را در حوزههای تخصصی یا دورههای خاص در مؤسسات فردی منتشر نمیکنیم (مگر اینکه یافتهها ارتباط گستردهتری داشته باشند که به صراحت در مقاله بیان شده باشد). مقالاتی که شامل بحث در مورد پیادهسازی نرمافزار و/یا سختافزار میشوند باید بر زمینه استفاده، رابط کاربر/سیستم، مسائل قابلیت استفاده و ارزیابی تجربه کاربر و تأثیرات و بهویژه پیامدهای یادگیری و آموزش تمرکز کنند. رایانه ها فقط به عنوان یک پلت فرم تحویل کافی نیستند. اطلاعات دقیق در مورد معماری پیاده سازی نباید در مقاله گنجانده شود، اما ممکن است از طریق URL ها ارائه شود.
ما از مقالات مروری سیستماتیک و متاآنالیزهایی که شامل سؤالات تحقیقی روشن، چارچوبی از تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری هایی است که اهداف مقاله را منعکس می کنند، استقبال می کنیم. برای مشاوره بیشتر به دستورالعمل های PRISMA مراجعه کنید.
نویسندگان باید توجه داشته باشند که به دستورالعمل های نویسنده مراجعه کرده و از آنها پیروی کنند. مقالاتی که معیارهای ذکر شده در دستورالعمل نویسنده را رعایت نکنند، بدون بررسی بازگردانده خواهند شد. نویسندگان همچنین میتوانند عناوین همراه با دسترسی آزاد، رایانهها و آموزش باز یا رایانهها و آموزش: هوش مصنوعی را به مجله ارسال کنند.