تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Comunicacao Midia e Consumo


برزیل
کشور
1806-4981
ISSN
1983-7070
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
Superior School of Advertising and Marketing
ناشر
revistacmc.espm.br
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Comunicacao Midia e Consumo ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله Comunicação, Mídia e Consumo – ارتباطات، رسانه و مصرف – در نسخه های چاپی و دیجیتالی توسط Programa de Pós-Graduação em Comunicação e Práticas de Consumo da ESPM-SP – برنامه تحصیلات تکمیلی در ارتباطات و مصرف ESSP-PM منتشر می شود. – Escola Superior de Propaganda e Marketing – مدرسه برتر تبلیغات و بازاریابی و به عنوان Qualis A2 ارزیابی می شود. خط تحریریه آن رویکرد به موضوعات مرتبط حوزه ارتباطات است که در اینجا به عنوان یک فرآیند و عمل پیچیده اجتماعی-فرهنگی درک می شود. مقالات باید دارای پایه و اساس باشند و نویسندگان مختلف یک گرایش نظری معین را بسیج کنند تا بازتابی انتقادی در مورد موضوعات موضوعی مورد بررسی ایجاد کنند. در مورد مقالات تجربی، علاوه بر زمینه سازی و مرحله توصیفی مطالب، ما به مقالاتی امتیاز می دهیم که جنبه های نظری-تفسیری از جنبه هایی را که در مجموعه مشاهده می شود ارائه می دهند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید