| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Comunicacao Midia e Consumo
| برزیل | کشور |
| 1806-4981 | ISSN |
| 1983-7070 | e-ISSN |
| 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
| Superior School of Advertising and Marketing | ناشر |
| revistacmc.espm.br | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Comunicacao Midia e Consumo ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله Comunicação, Mídia e Consumo – ارتباطات، رسانه و مصرف – در نسخه های چاپی و دیجیتالی توسط Programa de Pós-Graduação em Comunicação e Práticas de Consumo da ESPM-SP – برنامه تحصیلات تکمیلی در ارتباطات و مصرف ESSP-PM منتشر می شود. – Escola Superior de Propaganda e Marketing – مدرسه برتر تبلیغات و بازاریابی و به عنوان Qualis A2 ارزیابی می شود. خط تحریریه آن رویکرد به موضوعات مرتبط حوزه ارتباطات است که در اینجا به عنوان یک فرآیند و عمل پیچیده اجتماعی-فرهنگی درک می شود. مقالات باید دارای پایه و اساس باشند و نویسندگان مختلف یک گرایش نظری معین را بسیج کنند تا بازتابی انتقادی در مورد موضوعات موضوعی مورد بررسی ایجاد کنند. در مورد مقالات تجربی، علاوه بر زمینه سازی و مرحله توصیفی مطالب، ما به مقالاتی امتیاز می دهیم که جنبه های نظری-تفسیری از جنبه هایی را که در مجموعه مشاهده می شود ارائه می دهند.