| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Comunicacion y Sociedad
| اسپانیا | کشور |
| 0214-0039 | ISSN |
| 2174-0895 | e-ISSN |
| 1999 و 2001 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
| Universidad de Navarra | ناشر |
| revistas.unav.edu | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Comunicacion y Sociedad ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Communication & Society یک فصلنامه آنلاین است که در سال 1988 تأسیس شد. قبلاً Comunicación y Sociedad نام داشت، زیرا شماره اکتبر 2014 به طور کامل به زبان انگلیسی منتشر شده است. شماره ها به صورت آنلاین و دسترسی آزاد در ژانویه، آوریل، ژوئن و اکتبر منتشر می شوند.
C&S از نظر وسعت بین المللی است و برای محققان و محققان از سراسر جهان باز است، Communication & Society تلاش می کند تا طیف وسیعی از موضوعات را در زمینه مطالعات ارتباطات و رسانه پوشش دهد.
هدف اصلی آن ارائه کمک های تحقیقاتی برجسته به حوزه ارتباطات از دیدگاه های مختلف، اعم از نظری و تجربی است. این شامل مطالعات روزنامه نگاری، تبلیغات، روابط عمومی، مطالعات پخش و فیلم، ارتباطات سیاسی، اخلاق، تاریخ رسانه، سیاست ارتباطات، اقتصاد سیاسی و رسانه های جدید و غیره است. دقت روش شناختی و نظری و نتایج ارزشمند و اصیل پژوهشی برای بررسی و انتشار ضروری است.