تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Consumption Markets & Culture



Consumption Markets & Culture

آمریکا
کشور
۲٫۸۷۳
Impact Factor
۳٫۳۴۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1025-3866
ISSN
1477-223X
e-ISSN
2003 و 2007 و 2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2017 Impact Factor: 2.232 رتبه‌بندی: 71/140 (کسب و کار) ©2018 Clarivate Analytics، انتشار 2018 Journal Citation Reports® سردبیر جاناتان شرودر مجموعه‌ای از فهرست‌های مطالعه مضمون را گردآوری کرده است، مقالاتی را از آرشیو مجله جمع‌آوری می‌کند. برای مشاهده لیست‌ها، روی پیوند مسائل ویژه در زیر درباره این مجله کلیک کنید. ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --------------------- بازارهای مصرف و فرهنگ (CMC) بر مصرف گرایی و بازارها به عنوان محل رفتار و گفتمان اجتماعی تمرکز دارد. این بحث در مورد نقش مدیریت و سازمان ها در جامعه، به ویژه از نظر تولید، مصرف، استعمار، جهانی شدن، عملکرد تجاری و شرایط کار را تشویق می کند. این مجله با تلفیق نظریه‌های فرهنگ، رسانه، جنسیت، مردم‌شناسی، نقد ادبی و مصرف با تحلیل‌های کسب‌وکار و مدیریت، بین‌المللی و در اهدافش نمادین است. ویراستار بازاریابی را عمل اجتماعی نهایی پست مدرنیته می داند که هنر و تجارت را در هم می آمیزد و مستلزم تجدید مداوم سبک ها، فرم ها و تصاویر است. بنابراین، آموزش خوانندگان در مورد عملکرد آگاهانه و برنامه ریزی شده دلالت و بازنمایی، هدف اصلی مجله است. دوم مشارکت در بررسی و ساختن شرایط مادی و معانی مصرف و تولید است. خط‌مشی بررسی همتا: مقالاتی که در Consumption Markets & Culture (CMC) منتشر می‌شوند، از یک فرآیند بررسی دوسوکور با بیشترین صداقت عبور می‌کنند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید