نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Consumption Markets & Culture
آمریکا | کشور |
۲٫۸۷۳ | Impact Factor |
۳٫۳۴۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1025-3866 | ISSN |
1477-223X | e-ISSN |
2003 و 2007 و 2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Consumption Markets and Culture ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Impact Factor: 2.232 رتبهبندی: 71/140 (کسب و کار) ©2018 Clarivate Analytics، انتشار 2018 Journal Citation Reports® سردبیر جاناتان شرودر مجموعهای از فهرستهای مطالعه مضمون را گردآوری کرده است، مقالاتی را از آرشیو مجله جمعآوری میکند. برای مشاهده لیستها، روی پیوند مسائل ویژه در زیر درباره این مجله کلیک کنید. ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --------------------- بازارهای مصرف و فرهنگ (CMC) بر مصرف گرایی و بازارها به عنوان محل رفتار و گفتمان اجتماعی تمرکز دارد. این بحث در مورد نقش مدیریت و سازمان ها در جامعه، به ویژه از نظر تولید، مصرف، استعمار، جهانی شدن، عملکرد تجاری و شرایط کار را تشویق می کند. این مجله با تلفیق نظریههای فرهنگ، رسانه، جنسیت، مردمشناسی، نقد ادبی و مصرف با تحلیلهای کسبوکار و مدیریت، بینالمللی و در اهدافش نمادین است. ویراستار بازاریابی را عمل اجتماعی نهایی پست مدرنیته می داند که هنر و تجارت را در هم می آمیزد و مستلزم تجدید مداوم سبک ها، فرم ها و تصاویر است. بنابراین، آموزش خوانندگان در مورد عملکرد آگاهانه و برنامه ریزی شده دلالت و بازنمایی، هدف اصلی مجله است. دوم مشارکت در بررسی و ساختن شرایط مادی و معانی مصرف و تولید است. خطمشی بررسی همتا: مقالاتی که در Consumption Markets & Culture (CMC) منتشر میشوند، از یک فرآیند بررسی دوسوکور با بیشترین صداقت عبور میکنند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.