تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Contemporary Education Dialogue


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
هند
کشور
0973-1849
ISSN
2249-5320
e-ISSN
2003 و 2015 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Contemporary Education Dialogue

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Education Dialogue ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

گفتگوی آموزش معاصر به عنوان یک انجمن آزاد مستقل برای محققان و دست اندرکاران عمل می کند تا با ایجاد فضای بازتابی که این رشته را پرورش می دهد و دیدگاه های بین رشته ای را ترویج می کند، تعاملی انتقادی با مسائل در آموزش حفظ کند. این مجله با بررسی همتایان امکان اصلاح پایه های نظری و عملی را برای بهبود کیفیت آموزش فراهم می کند و فرصتی را برای ایجاد مستقیم شیوه های کلاس درس بازتابی فراهم می کند. این دعوت از دانشگاهیان، سیاست گذاران و دست اندرکاران در مورد موضوعات مختلف مرتبط با آموزش، به ویژه آموزش ابتدایی، دعوت می کند. گفتگو و پاسخ به مقالات منتشر شده نیز پذیرفته می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید