| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Contemporary Education Dialogue
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| هند | کشور |
| 0973-1849 | ISSN |
| 2249-5320 | e-ISSN |
| 2003 و 2015 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Education Dialogue ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
گفتگوی آموزش معاصر به عنوان یک انجمن آزاد مستقل برای محققان و دست اندرکاران عمل می کند تا با ایجاد فضای بازتابی که این رشته را پرورش می دهد و دیدگاه های بین رشته ای را ترویج می کند، تعاملی انتقادی با مسائل در آموزش حفظ کند. این مجله با بررسی همتایان امکان اصلاح پایه های نظری و عملی را برای بهبود کیفیت آموزش فراهم می کند و فرصتی را برای ایجاد مستقیم شیوه های کلاس درس بازتابی فراهم می کند. این دعوت از دانشگاهیان، سیاست گذاران و دست اندرکاران در مورد موضوعات مختلف مرتبط با آموزش، به ویژه آموزش ابتدایی، دعوت می کند. گفتگو و پاسخ به مقالات منتشر شده نیز پذیرفته می شود.