نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Contemporary Educational Research Quarterly
تایوان | کشور |
1814-4810 | ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
National Taiwan Normal University | ناشر |
ojs.lib.ntnu.edu.tw | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Educational Research Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
«پژوهش معاصر آموزش» یک مجله دانشگاهی آموزشی است که با هدف انتشار نتایج تحقیقات آموزشی، ترویج تبادلات دانشگاهی و ارتقای استانداردهای پژوهشی آموزشی انجام میشود. این مجله در ابتدا در "اطلاعات پژوهشی آموزشی" مرکز تحقیقات ملی آموزش دانشگاه عادی تایوان منتشر شد. در سال 1992 و 1993 به ترتیب در فهرست استنادی علوم اجتماعی تایوان در گروه علوم انسانی وزارت علوم و فناوری قرار گرفت. در فهرست نظارت پایگاه داده TSSCI) به عنوان مجله در پایگاه داده TSSCI در سال تحصیلی 1994 انتخاب شد. همچنین در مارس 2001 به بزرگترین پایگاه داده فهرست استنادی Scopus (www.scopus.com) در جهان تبدیل شد. مجله.