نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Critical Studies in Teaching and Learning
آفریقای جنوبی | کشور |
2310-7103 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
University of the Western Cape | ناشر |
cristal.epubs.ac.za | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Critical Studies in Teaching and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Critical Studies in Teaching and Learning (CriSTaL) یک مجله با داوری است که مقالات و مقالات علمی انتقادی را منتشر می کند که کمک های جالب و متمایزی به بورس تحصیلی آموزش و یادگیری در آموزش عالی (دانشگاهی) می کند. مشارکت هایی که به مشکلات و مسائل چالش برانگیز از جنبه های نظری، اخلاقی، مبتنی بر عمل، تجربی، استراتژیک یا تحلیلی می پردازند، و همچنین مشارکت هایی که بر رویکردهای نوآورانه و خلاقانه برای آموزش و یادگیری تمرکز دارند، استقبال می شود.