نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Cultural Studies Of Science Education
هلند | کشور |
۱٫۱۶۷ | Impact Factor |
۱٫۲۴۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1871-1502 | ISSN |
1871-1510 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
«مطالعات فرهنگی آموزش علوم» یک مجله با بررسی همتا است که بستری تعاملی را برای محققانی که در زمینههای چند رشتهای مطالعات فرهنگی و آموزش علوم کار میکنند، فراهم میکند. این مجله جدید با رویکردی فرهنگی و توجه به نظریههای مطالعات فرهنگی، تنوع موجود در مطالعه آموزش علوم را در زمینههای مختلف از جمله مدارس، موزهها، باغوحشها، آزمایشگاهها، پارکها و باغها، آکواریومها و توسعه جامعه بازتاب میدهد. ، نگهداری و مرمت. این مجله بر آموزش علم به عنوان یک پدیده فرهنگی، میان سنی، بین طبقاتی و فرا رشته ای تمرکز دارد، مقالاتی را منتشر می کند که ارتباط صریح و مناسبی با مطالعات فرهنگی دارند و در جستجوی مقالاتی هستند که توسعه نظریه را به عنوان جنبه ای جدایی ناپذیر دارند. از ارائه داده ها؛ پل هایی را بین آموزش علم و مطالعات اجتماعی علم، درک عمومی از علم، علم/فناوری و ارزش های انسانی، و علم و سواد ایجاد می کند؛ جوامع جدیدی را در رابط گفتمان های متمایز کنونی ایجاد می کند؛ هدف آن این است که کاتالیزوری باشد که ژانرهای جدید و برای انتشار علمی؛ گفتگوی تعاملی را ارائه میکند که شامل ویراستاران، اعضای هیئت بازبینی، و محققان بینالمللی منتخب میشود؛ دستنوشتههایی را منتشر میکند که تمام اشکال فعالیتهای علمی را در بر میگیرد؛ شامل مقالات پژوهشی، مقالات، OP-ED، انتقادی، نظرات، انتقادات و نامه هایی در مورد مسائل مهم نوظهور