تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Cultural Studies Of Science Education



Cultural Studies Of Science Education

هلند
کشور
۱٫۱۶۷
Impact Factor
۱٫۲۴۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1871-1502
ISSN
1871-1510
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

«مطالعات فرهنگی آموزش علوم» یک مجله با بررسی همتا است که بستری تعاملی را برای محققانی که در زمینه‌های چند رشته‌ای مطالعات فرهنگی و آموزش علوم کار می‌کنند، فراهم می‌کند. این مجله جدید با رویکردی فرهنگی و توجه به نظریه‌های مطالعات فرهنگی، تنوع موجود در مطالعه آموزش علوم را در زمینه‌های مختلف از جمله مدارس، موزه‌ها، باغ‌وحش‌ها، آزمایشگاه‌ها، پارک‌ها و باغ‌ها، آکواریوم‌ها و توسعه جامعه بازتاب می‌دهد. ، نگهداری و مرمت. این مجله بر آموزش علم به عنوان یک پدیده فرهنگی، میان سنی، بین طبقاتی و فرا رشته ای تمرکز دارد، مقالاتی را منتشر می کند که ارتباط صریح و مناسبی با مطالعات فرهنگی دارند و در جستجوی مقالاتی هستند که توسعه نظریه را به عنوان جنبه ای جدایی ناپذیر دارند. از ارائه داده ها؛ پل هایی را بین آموزش علم و مطالعات اجتماعی علم، درک عمومی از علم، علم/فناوری و ارزش های انسانی، و علم و سواد ایجاد می کند؛ جوامع جدیدی را در رابط گفتمان های متمایز کنونی ایجاد می کند؛ هدف آن این است که کاتالیزوری باشد که ژانرهای جدید و برای انتشار علمی؛ گفتگوی تعاملی را ارائه می‌کند که شامل ویراستاران، اعضای هیئت بازبینی، و محققان بین‌المللی منتخب می‌شود؛ دست‌نوشته‌هایی را منتشر می‌کند که تمام اشکال فعالیت‌های علمی را در بر می‌گیرد؛ شامل مقالات پژوهشی، مقالات، OP-ED، انتقادی، نظرات، انتقادات و نامه هایی در مورد مسائل مهم نوظهور

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید