تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Culture And Education



Culture And Education

انگلستان
کشور
۱٫۴۵۶
Impact Factor
۱٫۵۸۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1135-6405
ISSN
1578-4118
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

فرهنگ و آموزش (C&E) یک مجله با داوری است که مقالاتی را منتشر می کند که راه هایی را که فرهنگ و آموزش شکل دهنده توسعه انسانی است را بررسی می کند. رویکرد فرهنگی-تاریخی که در مجله اتخاذ شده است، فرهنگ را نه تنها به عنوان قلمرو آداب و رسوم، ارزش ها و باورهای انسانی، بلکه به عنوان انواعی از اشکال ریشه دار تاریخی انسان بودن می نگرد. اشکال پیچیده و پویا از تولید انسان از طریق انواع مختلف فعالیت. آموزش به عنوان مؤسسات رسمی و غیررسمی و انواع شیوه های فرهنگی و سیستم های فعالیت (آموزش مدرسه/پیش دبستانی، آموزش بازی، آموزش بومی، آموزش بهداشت، آموزش خانواده، آموزش حرفه ای، آموزش ویژه و غیره) دیده می شود. آموزش هم جهانی است و هم در یک زمینه خاص. شیوه های فرهنگی شامل خلاقیت و تعاملات اجتماعی به طور مشابه هم جهانی و هم خاص هستند. شیوه‌های آموزشی طبق تعریف، شیوه‌های فرهنگی هستند، و مجله به‌ویژه از مطالعاتی استقبال می‌کند که فرهنگ، آموزش و توسعه انسانی را به هم پیوند می‌دهند. انواع مقالاتی که برای بررسی پذیرفته می شوند عبارتند از گزارش های تحقیقاتی، مقالات موقعیت، گزارش تجربیات تدریس، و شرح پروژه های آموزشی نوپا. برای جزئیات، لطفاً دستورالعمل‌های نویسندگان (https://www.tandfonline.com/action/authorSubmission?show=instructions&journalCode=rcye20) را بخوانید. مقالات پژوهشی تجربی و نظری مورد استقبال قرار می گیرند، اما همه مقالات باید دقت روش شناختی را نشان دهند. از مقالات تحقیقاتی کیفی و کمی سطح بالا استقبال می شود. در مورد محدوده سنی یا تنظیمات اجتماعی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. داده‌ها ممکن است از قوم‌نگاری‌ها، رویکردهای تجربی، مطالعات مداخله‌ای، مطالعات موردی، مصاحبه‌ها، پرسشنامه‌ها و غیره باشد. این مجله مطالعات پایایی و اعتبار ابزارهای ارزیابی را منتشر نمی‌کند. پیشنهادات موضوع ویژه استقبال می شود. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید. هدف C&E در درجه اول برای محققان و متخصصان شاغل در مدارس و دانشگاه ها، و همچنین کسانی است که در پروژه های اجتماعی، خانوادگی و اجتماعی کار می کنند. ما از مشارکت کارگران در همه زمینه‌های آموزشی و فرهنگی، از جمله روان‌شناسی، مردم‌شناسی، زبان‌شناسی، جامعه‌شناسی، ارتباطات و همه زمینه‌های تحقیقات آموزشی استقبال می‌کنیم. این مجله تمام مطالب را به زبان انگلیسی و اسپانیایی منتشر می کند. اطلاعیه مهم: از سال 2021، فقط نسخه های خطی انگلیسی زبان برای بررسی پذیرفته می شوند. فرهنگ و آموزش اسپانیایی (C&E) یک تجدید نظر در مقاله‌های تجدیدنظر شده برای اولین بار در مقاله‌های عمومی است که به کاوش در فرهنگ و آموزش و پرورش و فرم‌های انسانی کمک می‌کند. El enfoque histórico-cultural de la revista contempla la cultura no solo como el dominio de la costumbres, valores y creencias humanos, sino también como una variedad de formas de lo humano históricamente arraigadas; فرمهای کامل و دینامیکاس تولید انسان‌ها با پایه‌های متمایز از نوع فعالیت‌ها. En esta visión, la educación incluye tanto institutes formales and informales como una variedad de prácticas Culturees y sistemas de actividad (آموزش escolar/preescolar, pedagogía del juego, educación indígena, educacióduca, salióduca, آموزش تخصصی و غیره .). La Educación es al Mismo Tiempo universal y específica del contexto. Las prácticas Cultures، incluyendo la creatividad y las interacciones sociales، son igualmente universales y específicas. Las Practicas Educativas son por Defición Pácticas Cultures، y la revista acogerá con special interés aquellos estudios que vinculen cultura، educación، y desarrollo humano. مواردی که در مقاله‌ها پذیرفته شده‌اند برای ارزیابی شامل اطلاعات تحقیقاتی، مقالات مربوط به موقعیت، توصیف تجربیات آموزشی، و توصیفات آموزشی نوآورانه‌های آموزشی هستند. برای جزئیات بیشتر، دستورالعمل‌های مربوط به Autores را بخوانید (https://www.tandfonline.com/action/authorSubmission?show=instructions&journalCode=rcye20). Se aceptan artículos de investigation empírica y teórica، pero todos deben demostrar rigor metodológico. Serán bienvenidos aquellos artículos de investigación tanto cualitativa como cuantitativa que muestren alto nivel de calidad. هیچ محدودیتی برای گروه‌های اداد و زمینه اجتماعی وجود ندارد. Los datos pueden provenir de etnografías، enfoques experimentales، estudios de intervención، estudios de caso، entrevistas، cuestionarios، و غیره. La revista no publica estudios de validez y fiabilidad de instrumentos devaluación. Las propuestas de Números Monográficos serán bienvenidas. Los autores pueden publicar sus artículos en Acceso Abierto Oro en esta revista. دستورالعمل‌های لازم برای اطلاعات بیشتر در مورد کتابچه راهنمای کاربر

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید