نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Current Directions In Psychological Science
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۶٫۸۱۱ | Impact Factor |
0963-7214 | ISSN |
1467-8721 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Current Directions in Psychological Science بررسی هایی را توسط کارشناسان برجسته منتشر می کند که همه روانشناسی علمی و کاربردهای آن را پوشش می دهد. هر شماره از Current Directions ترکیبی متنوع از گزارشها در مورد موضوعات مختلف مانند زبان، حافظه و شناخت، رشد، اساس عصبی رفتار و احساسات، جنبههای مختلف آسیبشناسی روانی، و نظریه ذهن را ارائه میکند. این مقالات به خوانندگان این امکان را میدهد که از پیشرفتهای مهم در زمینههای فرعی فراتر از حوزههای تخصصی خود و مجموعه تحقیقاتی که ممکن است در غیر این صورت از آن آگاه نباشند، آگاه بمانند. مقالات موجود در Current Directions نیز به گونه ای نوشته شده اند که برای افراد غیرمتخصص قابل دسترسی باشد، و آنها را برای استفاده در کلاس درس به عنوان مکمل آموزشی مناسب می کند.