تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Curriculum Inquiry



Curriculum Inquiry

انگلستان
کشور
۱٫۵۵۶
Impact Factor
۱٫۸۴۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0362-6784
ISSN
1467-873X
e-ISSN
1976 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Curriculum Inquiry ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Impact Factor 1.111 Ranking: 190/263 (Education & Educational Research) © 2020 Clarivate Analytics, 2019 Journal Citation Reports®     Curriculum Inquiry (CI) یک مجله بین المللی پیشرو در زمینه مطالعات برنامه درسی است. این به مطالعات تجربیات آموزشی در مدارس، جوامع، خانواده‌ها و سایر محیط‌های محلی یا فراملی با استفاده از طیف وسیعی از رویکردهای نظری و انضباطی اختصاص دارد. CI کار دانشمندان پایه‌گذاری شده و نوظهور از رشته‌ها و رشته‌های دانشگاهی مختلف را گرد هم می‌آورد که به نظریه‌پردازی و بررسی برنامه درسی و تعلیم و تربیت، که به طور کلی تعریف شده‌اند، و کارشان بحث‌های مفهومی را ترویج می‌کند و فراتر از درک فعلی پژوهش، تئوری و عمل آموزشی است. این مجله مقالاتی را منتشر می کند که به بررسی و نقد ایده ها، مسائل، گرایش ها و مشکلات معاصر در آموزش می پردازد، به ویژه مواردی که مربوط به برنامه درسی، آموزش و یادگیری، آموزش معلمان، عملکرد فرهنگی، و تحقیقات آموزشی و سیاست گذاری است. هر شماره از مجله همچنین شامل یک مقاله تحریریه تحریک آمیز و تحلیلی است که مشارکت نویسندگان برجسته را برجسته می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید