نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Curriculum Inquiry
انگلستان | کشور |
۱٫۵۵۶ | Impact Factor |
۱٫۸۴۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0362-6784 | ISSN |
1467-873X | e-ISSN |
1976 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Curriculum Inquiry ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 1.111 Ranking: 190/263 (Education & Educational Research) © 2020 Clarivate Analytics, 2019 Journal Citation Reports® Curriculum Inquiry (CI) یک مجله بین المللی پیشرو در زمینه مطالعات برنامه درسی است. این به مطالعات تجربیات آموزشی در مدارس، جوامع، خانوادهها و سایر محیطهای محلی یا فراملی با استفاده از طیف وسیعی از رویکردهای نظری و انضباطی اختصاص دارد. CI کار دانشمندان پایهگذاری شده و نوظهور از رشتهها و رشتههای دانشگاهی مختلف را گرد هم میآورد که به نظریهپردازی و بررسی برنامه درسی و تعلیم و تربیت، که به طور کلی تعریف شدهاند، و کارشان بحثهای مفهومی را ترویج میکند و فراتر از درک فعلی پژوهش، تئوری و عمل آموزشی است. این مجله مقالاتی را منتشر می کند که به بررسی و نقد ایده ها، مسائل، گرایش ها و مشکلات معاصر در آموزش می پردازد، به ویژه مواردی که مربوط به برنامه درسی، آموزش و یادگیری، آموزش معلمان، عملکرد فرهنگی، و تحقیقات آموزشی و سیاست گذاری است. هر شماره از مجله همچنین شامل یک مقاله تحریریه تحریک آمیز و تحلیلی است که مشارکت نویسندگان برجسته را برجسته می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.