تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Diaspora, Indigenous, and Minority Education



Diaspora, Indigenous, and Minority Education

آمریکا
کشور
1559-5692
ISSN
1559-5706
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Diaspora, Indigenous, and Minority Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore: 1.1 - ارزش‌هایی از Scopus Diaspora، آموزش بومی و اقلیت: مطالعات مهاجرت، ادغام، برابری، و بقای فرهنگی (DIME) - یک مجله فصلی با بررسی همتا با تمرکز بر گفتمان انتقادی و تحقیقات در دیاسپورا، اقلیت و بومیان آموزش - به تحقیق در مورد پایداری فرهنگی در جهانی اختصاص دارد که به طور فزاینده ای تحت نظارت سازمان های ملی، فراملی و جهانی ادغام می شود. هدف آن جلب توجه و عبرت گرفتن از ابتکارات متعددی است که در سراسر جهان در حمایت از آموزش دیاسپورا، بومیان و اقلیت ها انجام می شود، که در غیر این صورت ممکن است مورد توجه قرار نگیرد. DIME از دیدگاه‌های نظری و روش‌شناختی گوناگونی دعوت می‌کند که بر محوریت صداهای حاشیه‌ای و نگاه پیرامونی تأکید می‌کند و توجه را به روابط متقابل پیچیده بین زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، تاریخی و اجتماعی، و نیز راه‌هایی جلب می‌کند. زمینه های مختلف، سیاست ها، شیوه ها، برنامه های درسی و نتایج آموزشی را شکل می دهند. این مجله از مقالاتی استقبال می‌کند که بازتاب‌های نظری را در تحقیقات تجربی خاص و مطالعات موردی در مورد مکان‌ها و افراد مختلف که هنوز در تحقیقات و ادبیات علمی کمتر معرفی شده‌اند، و همچنین مطالعات تحقیقاتی کنشی یا مشارکتی در مورد شیوه‌های نمونه یا «بهترین»، مورد استقبال قرار می‌دهد. DIME با هدف پل زدن مرزهای انضباطی خودسرانه ای که در حال حاضر چنین تحقیقات و نظریه پردازی در آنها انجام می شود، کار پیشرفته را از سراسر جهان برای افزایش درک روابط بین فرهنگ خانه و مدرسه تشویق می کند. توسعه آموزشی، برنامه درسی و تغییرات فرهنگی؛ نیروها یا نهادهای محلی، منطقه ای، ملی و/یا فراملی؛ فرهنگ، قومیت و جنسیت در ساخت هویت؛ مهاجرت و تغییر تحصیلی؛ و نگرش های اجتماعی و تنوع فرهنگی. خوانندگان: محققان بین‌المللی، متخصصان آموزش و مربیان، دانشجویان، فعالان و مدافعان جامعه، و متخصصان سیاست‌گذاری و برنامه‌ای درگیر در آموزش چندفرهنگی، آموزش دوزبانه، آموزش جهانی/بین‌المللی، مهاجرت، مطالعات مهاجرت و مهاجرت، و همچنین مطالعات بین‌فرهنگی مانند همه افراد دیگری که به مسائل آموزشی که بر جمعیت دیاسپورا، بومی و اقلیت تأثیر می گذارد، علاقه مشترک دارند. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل سه داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید