تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Discourse-studies In The Cultural Politics Of Education



Discourse-studies In The Cultural Politics Of Education

انگلستان
کشور
۲٫۵۷۹
Impact Factor
۲٫۹۳۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0159-6306
ISSN
1469-3739
e-ISSN
1980 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

گفتمان: مطالعات در سیاست فرهنگی آموزش یک مجله بین‌المللی کاملاً داوری شده است که مطالعات معاصر نظریه، سیاست و عمل آموزش را منتشر می‌کند که دیدگاه‌های نظری، روش‌شناختی یا تجربی جدیدی را ارائه می‌کند. ما مقاله‌هایی را منتشر می‌کنیم که به بحث‌های معاصر درباره پیکربندی‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آموزش کمک می‌کند. تمام آثار ارسالی باید تمرکز اساسی بر آموزش رسمی یا غیررسمی داشته باشند و برای خوانندگان بین المللی قابل توجه باشند. این مجله جهت گیری انتقادی گسترده ای را اتخاذ می کند، اما به مواضع ایدئولوژیک، نظری یا روش شناختی خاصی وابسته نیست. ما مقالاتی را از دیدگاه‌های رشته‌ای مختلف، از جمله آموزش تطبیقی، مطالعات فرهنگی، جامعه‌شناسی، فلسفه، تاریخ، جغرافیا و علوم سیاسی منتشر می‌کنیم. ما رویکردهای بین رشته‌ای و استفاده از روش‌های کیفی و کمی را تشویق می‌کنیم. این مجله از طرح های پژوهشی نوآورانه و رویکردهای خلاقانه برای بازنمایی پشتیبانی می کند. همه موارد ارسالی باید از نظر معیارهای اعمال شده در زمینه تحصیلی دقیق باشند و باید موضوع یا سؤال اصلی را در رابطه با ادبیات مناسب به وضوح بیان کنند. تحلیل‌ها، یافته‌ها و نتیجه‌گیری‌ها باید بینش جدیدی در مورد نظریه، روش‌شناسی و/یا زمینه‌های تجربی ارائه دهند. اگر مطالعه به یک موضوع بسیار خاص یا محلی مربوط می شود، مفاهیم گسترده تر آن باید به صراحت بیان شود تا مقاله با خوانندگان گسترده و بین المللی مرتبط باشد. این مجله (1) مقالات پژوهشی اصلی، (2) مقالات تفسیری و سمپوزیوم، (3) مقالاتی که نوآوری‌ها را در نظریه، روش‌شناسی و روش ارائه می‌کنند، منتشر می‌کند. و (4) بررسی مقالات. ما از پیشنهادات برای موضوعات خاص استقبال می کنیم. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق دوسوکور همتا قرار گرفته اند. فهرست داوران هر سال در شماره نهایی مجله برای آن سال منتشر می شود. سلب مسئولیت برای انتشارات علمی، فنی و علوم اجتماعی: تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می کند تا از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود اطمینان حاصل کند. با این حال، تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه ضمانت یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمی دهند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانت ها اعم از صریح یا ضمنی تا حد حداکثر مجاز توسط قانون خودداری می کنند. هر دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، دیدگاه نویسندگان است و دیدگاه تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید