نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Dyslexia
انگلستان | کشور |
۱٫۸۸۷ | Impact Factor |
1076-9242 | ISSN |
1099-0909 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
DYSLEXIA بررسی ها و گزارش های تحقیقات را ارائه می دهد،
ارزیابی و تمرین مداخله در بسیاری از زمینه های تحقیق
پیشرفت های نظری اغلب در پاسخ به نیازهای عملی رخ می دهد.
و هدف اصلی مجله گرد هم آوردن محققان است
و پزشکان در زمینه نارساخوانی، به طوری که هر یک می توانند یاد بگیرند
از دیگری تحولات جالب، هم نظری و هم
عملی، در بسیاری از کشورهای مختلف گزارش شده است:
DYSLEXIA انجمنی است که در آن آگاهی از این موارد وجود دارد
تحولات می تواند توسط خوانندگان در همه بخش ها به اشتراک گذاشته شود
جهان
دامنه مجله شامل جنبه های مرتبط است
شناختی، آموزشی، رشدی و بالینی
روانشناسی
آموزش و پرورش ویژه کودکان و بزرگسالان
تحصیلات
درمان و مشاوره
علوم اعصاب، روانپزشکی و پزشکی عمومی
خوانندگان
محققین دانشگاهی در روانشناسی، آموزش و پزشکی ·
معلمان در آموزش استثنایی · بالینی، رشدی، شناختی،
و روانشناسان تربیتی · درمانگران · مشاوران ·
روانپزشکان و پزشکان عمومی