تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Dyslexia



Dyslexia

انگلستان
کشور
۱٫۸۸۷
Impact Factor
1076-9242
ISSN
1099-0909
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

DYSLEXIA بررسی ها و گزارش های تحقیقات را ارائه می دهد،
ارزیابی و تمرین مداخله در بسیاری از زمینه های تحقیق
پیشرفت های نظری اغلب در پاسخ به نیازهای عملی رخ می دهد.
و هدف اصلی مجله گرد هم آوردن محققان است
و پزشکان در زمینه نارساخوانی، به طوری که هر یک می توانند یاد بگیرند
از دیگری تحولات جالب، هم نظری و هم
عملی، در بسیاری از کشورهای مختلف گزارش شده است:
DYSLEXIA انجمنی است که در آن آگاهی از این موارد وجود دارد
تحولات می تواند توسط خوانندگان در همه بخش ها به اشتراک گذاشته شود
جهان

دامنه مجله شامل جنبه های مرتبط است



شناختی، آموزشی، رشدی و بالینی
روانشناسی



آموزش و پرورش ویژه کودکان و بزرگسالان
تحصیلات



درمان و مشاوره



علوم اعصاب، روانپزشکی و پزشکی عمومی






خوانندگان
محققین دانشگاهی در روانشناسی، آموزش و پزشکی ·
معلمان در آموزش استثنایی · بالینی، رشدی، شناختی،
و روانشناسان تربیتی · درمانگران · مشاوران ·
روانپزشکان و پزشکان عمومی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید