نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
E-Learning
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
1741-8887 | ISSN |
2042-7530 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام E-Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
E-Learning and Digital Media یک مجله بینالمللی با داوری است که به مطالعه و تحقیق آموزش الکترونیکی در جنبههای مختلف آن میپردازد: آموزشی، درسی، جامعهشناسی، اقتصادی، فلسفی و سیاسی.
این مجله به بررسی راه هایی می پردازد که رشته های مختلف و رویکردهای جایگزین می توانند بر مطالعه آموزش با واسطه فنی روشن کنند. کار در تقاطع روانشناسی نظری، جامعه شناسی، تاریخ، سیاست و فلسفه، پرسش های جدیدی را مطرح می کند و پاسخ های جدیدی را برای تحقیق و عمل مربوط به فناوری های دیجیتال در آموزش ارائه می دهد. تغییر عنوان مجله در سال 2010 از E-Learning به E-Learning و Digital Media بیانگر این جهت گیری جدید و قاطعانه میان رشته ای است و همچنین نشان دهنده این واقعیت است که آموزش با واسطه فناوری باید در اقتصاد سیاسی قرار گیرد. بومشناسی اطلاعاتی شکلهای رسانهای در حال تغییر.