تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Early Education And Development



Early Education And Development

انگلستان
کشور
۲٫۱۷۵
Impact Factor
۳٫۲۰۴
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1040-9289
ISSN
1556-6935
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Early Education and Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 5-Year Impact Factor: 1.804 2017 Impact Factor 1.377 رتبه: 33/59 (روانشناسی، آموزشی) و 116/238 (Education & Educational Research) و 54/70 (Psychology, Developmental Reports, C 2018 CiteScore: 1.97 - مقادیر از Scopus Scope: Early Education and Development (EE&D) یک مجله حرفه‌ای چند رشته‌ای است که عمدتاً تحقیقات تجربی را در مورد پیوندهای بین آموزش در دوران کودکی و رشد کودکان 3 تا 8 ساله منتشر می‌کند. دامنه آن بین المللی است و برای تأکید بر مفاهیم تحقیق و اطلاعات علمی محکم برای عمل و سیاست طراحی شده است. EE&D برای محققان و پزشکان درگیر در خدمات پیش دبستانی و آموزشی برای کودکان و خانواده های آنها طراحی شده است. این برای متخصصان رشد کودک آموزنده است. روانشناسان رشد، مدرسه و کودک؛ اوایل کودکی و مربیان ویژه؛ مدیران مهدکودک ها و آموزش های ویژه و سیاست گذاران کودک و خانواده. EE&D یک پیوند ارتباطی بین جامعه تحقیقاتی در آموزش اولیه و رشد کودک و برنامه های آموزش اولیه منطقه مدرسه، سیستم های مهدکودک و برنامه های پیش دبستانی با نیازهای ویژه است. این یک نشریه است که به عنوان یک انجمن مستمر برای تحقیقات و مقالات سیاست کلی در حوزه رو به رشد خدمات آموزش اولیه برای کودک پیش دبستانی تأسیس شده است. دامنه EE&D شامل کودکان عادی، در معرض خطر و نیازهای ویژه، برنامه های پیش دبستانی و مهدکودک، تحقیق در مورد برنامه های اصلاحی، تکنیک های آموزشی و رشدی، خط مشی های منطقه مدرسه و جامعه، غربالگری مهدکودک، دستگاه ها و رویکردهای ارزیابی، نقش و شایستگی های والدین، شایستگی کارکنان، محیط اجتماعی و فیزیکی، آمادگی مدرسه و آموزش و مداخله اولیه. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. تا جایی که نویسندگان دستورالعمل های ما را برای کور کردن کامل مطالب ارسالی خود دنبال می کنند، همه بررسی ها دو سو کور است. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   مخاطبان مجله Early Education and Development شامل کسانی هستند که در تحقیقات آموزشی و پیش دبستانی و/یا خدمات برای کودکان و خانواده هایشان دخیل هستند: اوایل سرپرستان آموزش، روانشناسان مدارس، مدیران مهدکودک، متخصصان رشد کودک، روانشناسان رشد و بالینی کودک، و مدیران آموزش ویژه. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید