نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Early Education And Development
انگلستان | کشور |
۲٫۱۷۵ | Impact Factor |
۳٫۲۰۴ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1040-9289 | ISSN |
1556-6935 | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Early Education and Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 5-Year Impact Factor: 1.804 2017 Impact Factor 1.377 رتبه: 33/59 (روانشناسی، آموزشی) و 116/238 (Education & Educational Research) و 54/70 (Psychology, Developmental Reports, C 2018 CiteScore: 1.97 - مقادیر از Scopus Scope: Early Education and Development (EE&D) یک مجله حرفهای چند رشتهای است که عمدتاً تحقیقات تجربی را در مورد پیوندهای بین آموزش در دوران کودکی و رشد کودکان 3 تا 8 ساله منتشر میکند. دامنه آن بین المللی است و برای تأکید بر مفاهیم تحقیق و اطلاعات علمی محکم برای عمل و سیاست طراحی شده است. EE&D برای محققان و پزشکان درگیر در خدمات پیش دبستانی و آموزشی برای کودکان و خانواده های آنها طراحی شده است. این برای متخصصان رشد کودک آموزنده است. روانشناسان رشد، مدرسه و کودک؛ اوایل کودکی و مربیان ویژه؛ مدیران مهدکودک ها و آموزش های ویژه و سیاست گذاران کودک و خانواده. EE&D یک پیوند ارتباطی بین جامعه تحقیقاتی در آموزش اولیه و رشد کودک و برنامه های آموزش اولیه منطقه مدرسه، سیستم های مهدکودک و برنامه های پیش دبستانی با نیازهای ویژه است. این یک نشریه است که به عنوان یک انجمن مستمر برای تحقیقات و مقالات سیاست کلی در حوزه رو به رشد خدمات آموزش اولیه برای کودک پیش دبستانی تأسیس شده است. دامنه EE&D شامل کودکان عادی، در معرض خطر و نیازهای ویژه، برنامه های پیش دبستانی و مهدکودک، تحقیق در مورد برنامه های اصلاحی، تکنیک های آموزشی و رشدی، خط مشی های منطقه مدرسه و جامعه، غربالگری مهدکودک، دستگاه ها و رویکردهای ارزیابی، نقش و شایستگی های والدین، شایستگی کارکنان، محیط اجتماعی و فیزیکی، آمادگی مدرسه و آموزش و مداخله اولیه. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. تا جایی که نویسندگان دستورالعمل های ما را برای کور کردن کامل مطالب ارسالی خود دنبال می کنند، همه بررسی ها دو سو کور است. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. مخاطبان مجله Early Education and Development شامل کسانی هستند که در تحقیقات آموزشی و پیش دبستانی و/یا خدمات برای کودکان و خانواده هایشان دخیل هستند: اوایل سرپرستان آموزش، روانشناسان مدارس، مدیران مهدکودک، متخصصان رشد کودک، روانشناسان رشد و بالینی کودک، و مدیران آموزش ویژه. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.