تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Early Years



Early Years

آمریکا
کشور
۱٫۴
Impact Factor
۱٫۶۹۱
پنج ساله Impact Factor
0957-5146
ISSN
1472-4421
e-ISSN
1980 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

سال‌های اولیه: یک مجله تحقیقاتی بین‌المللی مقالات تحقیقاتی و نقدهای علمی را در مورد تمام مسائل مرتبط با آموزش و مراقبت از دوران کودکی (پیش از دبستان) منتشر می‌کند. رویکرد کلی مجله بین‌المللی و چند رشته‌ای است و هدف آن گسترش بحث بین‌المللی با ارائه طیف گسترده‌ای از دیدگاه‌ها از کشورهای مختلف، رشته‌های مختلف و روش‌ها و پارادایم‌های پژوهشی مختلف است. به عنوان مجله رسمی TACTYC (انجمن توسعه حرفه‌ای مربیان سال‌های ابتدایی)، تمرکز ویژه سال‌های ابتدایی، توسعه حرفه‌ای اولیه و مستمر شاغلین در سال‌های اولیه برای کارهای پیچیده‌تر و سخت‌تر در تیم‌های چندحرفه‌ای و با خانواده‌ها است. از طیف گسترده ای از زمینه های اجتماعی و فرهنگی. ویراستاران از مشارکت‌های اصلی و واضح نوشته شده به زبان انگلیسی استقبال می‌کنند که: مربوط به آموزش اولیه، آموزش و توسعه حرفه‌ای مستمر طیف کامل شاغلین سال‌های اولیه، از جمله رهبران و مدیران مرکز، رهبران گروه (معلمان، مربیان، مربیان)، کارکنان پشتیبان و دانشگاهیان آموزش عالی تجزیه و تحلیل درک از آموزش، حرفه‌گرایی و کار حرفه‌ای در زمینه‌های فرهنگی و ملی پیش‌زمینه حقوق کودکان و شیوه‌های فراگیر نسبت به تنوع خانواده در محیط‌ها و زمینه‌های مختلف گزارش پروژه‌های تحقیقاتی بررسی کار در یک حوزه خاص از تحقیق بررسی چارچوب‌های خط‌مشی و اهداف مربوط به آموزش و مراقبت در دوران اولیه کودکی از سال 1978، TACTYC از طریق مجله و فعالیت های مربوطه به دنبال ارائه صدایی برای همه مربیانی است که با کودکان خردسال کار می کنند. TACTYC به عنوان یک انجمن حرفه‌ای با عضویت خود، برای افزایش استانداردها در سال‌های اولیه لابی می‌کند و بحث درباره همه مسائل مرتبط با آموزش و توسعه شاغلین سال‌های اولیه را ترویج می‌کند. عضویت TACTYC شامل اشتراک سال‌های اولیه است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیوستن به TACTYC، لطفاً به http://tactyc.org.uk/who-can-join/#who خط مشی بررسی همتایان مراجعه کنید: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید