تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Educacion Medica



Educacion Medica

اسپانیا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1575-1813
ISSN
2003 تا 2004 و 2006 تا 2012 و 2014 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.elsevier.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educacion Medica ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله Educación Médica (آموزش پزشکی) یک مجله علمی است که 6 بار در سال با مقالاتی به زبان های اسپانیایی و انگلیسی منتشر می شود و آن دسته از آثار مرتبط با آموزش در علوم بهداشتی را در تمام جنبه های آن در نظر می گیرد: برنامه ریزی آموزشی، و توسعه تدریس؛ منابع آموزشی؛ روش تدریس؛ تکنیک های آموزشی؛ اعتبار آموزشی؛ نتایج سبک های یادگیری؛ ارزیابی؛ و غیره. آثار ممکن است به ابتکار نویسنده یا بنا به درخواست یا کمیسیون کمیته تحریریه مجله ارسال شوند.
این مجله توسط کرسی آموزش پزشکی در دانشگاه Complutense مادرید حمایت می شود که از طریق توافق نامه همکاری بین یک موسسه آکادمیک (دانشگاه Complutense مادرید) و یک موسسه غیرانتفاعی / غیر دارویی (Fundación Lilly) ایجاد شده است.
این نشریه مجله رسمی انجمن آموزش پزشکی Iberoamerican (FIAEM) است.

La revista Educación Médica es una revista científica de periodicidad bimestral, que publica artículos en Español y en inglés, y que در نظر گرفتن برای انتشار عمومی aquellos trabajos relacionados con la educación tollosus a laspection: de la docencia; los recursos educativos; la metodología docente; las técnicas educativas; لا اعتباربخشی; los estilos de aprendizaje; los resultados; لا ارزیابی; و غیره.
La Revista se encuentra auspiciada por la Cátedra de Educación Médica de la Universidad Complutense de Madrid، creada mediante un convenio de colaboración entre una Institución Académica (la Universidad Complutense de Madrid) y unacro-instituund. Dicha Cátedra se encuentra regida por una Comisión Mixta presidida por el Vicerrector de Investigación de la Universidad Complutense.
Esta publicación e órgano de expresión del Foro Iberoamericano de Educación Médica (FIAEM).


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید