نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education And Information Technologies
آمریکا | کشور |
۲٫۹۱۷ | Impact Factor |
۲٫۹۵۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1360-2357 | ISSN |
1573-7608 | e-ISSN |
1996 تا 2002 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش و فناوری اطلاعات (EAIT) بستری برای طیف وسیعی از بحث ها و موضوعات در زمینه آموزش محاسبات و همچنین استفاده های فراوان از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در بسیاری از موضوعات و بخش های آموزشی است. استفاده از محاسبات را برای بهبود آموزش و یادگیری در تنظیمات، پلتفرمها و محیطهای مختلف بررسی میکند. هدف این مجله ارائه دیدگاههایی در همه سطوح، از سطح خرد رویکردهای آموزشی خاص در آموزش رایانه و کاربردها یا موارد استفاده در کلاسهای درس، تا دغدغههای کلان سیاستهای ملی و پروژههای بزرگ است. از کلاس های پیش دبستانی تا بزرگسالان در موسسات عالی؛ از معلمان و مدیران گرفته تا محققان و طراحان؛ از موسسات گرفته تا آموزش آنلاین و مادام العمر. این مجله در تحقیقات و عملکرد متخصصان در زمینه جهانی معاصر گنجانده شده است و گستردگی و دامنه آن مشوق بحث در مورد موضوعات اساسی در همه سطوح و از پارادایم های مختلف تحقیقاتی و نظریه های یادگیری است. این مجله از طرف فناوریها (اعم از تلفن همراه، دسکتاپ، تعاملی، مجازی، مبتنی بر بازی یا سیستمهای مدیریت یادگیری) تبلیغ نمیکند، بلکه بحثهایی را در مورد همه روابط پیچیده درون و بین محاسبات و آموزش و پرورش ایجاد میکند. تنظیمات غیر رسمی یا رسمی این فناوری به بررسی آخرین فن آوری ها در آموزش محاسباتی می پردازد و همچنین طراحی و ارزیابی مصنوعات آموزشی دیجیتال را در نظر می گیرد. هدف این مجله حفظ و گسترش جایگاه بینالمللی خود با انتخاب دقیق مقالات ارسالی است، بنابراین یک انجمن معتبر در حال انجام برای بحث و گفتگو و گفتمان علمی فراهم میکند. شماره های ویژه گهگاه منتشر می شود تا موضوعات خاص را به طور عمیق پوشش دهد. EAIT از خوانندگان دعوت میکند تا مقالاتی را ارسال کنند که استنباطها، تئوری کاوش و ایجاد دانش جدیدی را ارائه میکنند که به تمرین، سیاست و دانشآموزی کمک میکند. همچنین از خوانندگان دعوت می شود تا درباره استدلال و نظرات منتشر شده نظر دهند و تأمل کنند. EAIT مجله رسمی کمیته فنی آموزش فدراسیون بین المللی پردازش اطلاعات (IFIP) با مشارکت یونسکو است.