تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education And Information Technologies



Education And Information Technologies

آمریکا
کشور
۲٫۹۱۷
Impact Factor
۲٫۹۵۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1360-2357
ISSN
1573-7608
e-ISSN
1996 تا 2002 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش و فناوری اطلاعات (EAIT) بستری برای طیف وسیعی از بحث ها و موضوعات در زمینه آموزش محاسبات و همچنین استفاده های فراوان از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در بسیاری از موضوعات و بخش های آموزشی است. استفاده از محاسبات را برای بهبود آموزش و یادگیری در تنظیمات، پلتفرم‌ها و محیط‌های مختلف بررسی می‌کند. هدف این مجله ارائه دیدگاه‌هایی در همه سطوح، از سطح خرد رویکردهای آموزشی خاص در آموزش رایانه و کاربردها یا موارد استفاده در کلاس‌های درس، تا دغدغه‌های کلان سیاست‌های ملی و پروژه‌های بزرگ است. از کلاس های پیش دبستانی تا بزرگسالان در موسسات عالی؛ از معلمان و مدیران گرفته تا محققان و طراحان؛ از موسسات گرفته تا آموزش آنلاین و مادام العمر. این مجله در تحقیقات و عملکرد متخصصان در زمینه جهانی معاصر گنجانده شده است و گستردگی و دامنه آن مشوق بحث در مورد موضوعات اساسی در همه سطوح و از پارادایم های مختلف تحقیقاتی و نظریه های یادگیری است. این مجله از طرف فناوری‌ها (اعم از تلفن همراه، دسکتاپ، تعاملی، مجازی، مبتنی بر بازی یا سیستم‌های مدیریت یادگیری) تبلیغ نمی‌کند، بلکه بحث‌هایی را در مورد همه روابط پیچیده درون و بین محاسبات و آموزش و پرورش ایجاد می‌کند. تنظیمات غیر رسمی یا رسمی این فناوری به بررسی آخرین فن آوری ها در آموزش محاسباتی می پردازد و همچنین طراحی و ارزیابی مصنوعات آموزشی دیجیتال را در نظر می گیرد. هدف این مجله حفظ و گسترش جایگاه بین‌المللی خود با انتخاب دقیق مقالات ارسالی است، بنابراین یک انجمن معتبر در حال انجام برای بحث و گفتگو و گفتمان علمی فراهم می‌کند. شماره های ویژه گهگاه منتشر می شود تا موضوعات خاص را به طور عمیق پوشش دهد. EAIT از خوانندگان دعوت می‌کند تا مقالاتی را ارسال کنند که استنباط‌ها، تئوری کاوش و ایجاد دانش جدیدی را ارائه می‌کنند که به تمرین، سیاست و دانش‌آموزی کمک می‌کند. همچنین از خوانندگان دعوت می شود تا درباره استدلال و نظرات منتشر شده نظر دهند و تأمل کنند. EAIT مجله رسمی کمیته فنی آموزش فدراسیون بین المللی پردازش اطلاعات (IFIP) با مشارکت یونسکو است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید