تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education and Society in the Middle Ages and Renaissance


هلند
کشور
0926-6070
ISSN
2007 تا 2013 و 2017 و 2021 تا کنون
مدت فعالیت
Brill
ناشر
brill.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

این مجموعه بررسی شده برای ارائه یک انجمن برای مطالعات تک نگاری با کیفیت بالا و مطالعات گسترده تر در مورد ساختار، محتوا و تأثیر نهادهای آموزشی از اواخر دوران باستان تا قرن هفدهم طراحی شده است. این در واکنش به افزایش علاقه و دیدگاه‌های تجدیدنظری ایجاد شد که در دهه‌های اخیر زمینه‌های تاریخ دانشگاه، تحصیلات متوسطه و پیش دانشگاهی و سوادآموزی را در جامعه قرون وسطی و اوایل مدرن متحول کرده است. با تکیه بر کار محتوا محور در تاریخ فکری و تاریخچه‌های متعدد کالج‌ها و دانشگاه‌ها، کار اخیر در تاریخ آموزش پیشامدرن بر رابط، در واقع رابط‌های یادگیری و جامعه متمرکز شده است: تحلیل‌های عرفانی دانشجویان و استادان، رویکردهای مقایسه ای در طول زمان و مکان، بررسی پیامدهای اجتماعی آموزش برای حکومت سکولار و کلیسایی، جایگاه مؤسسات آموزشی در ایجاد گروه ها و نخبگان حرفه ای و همچنین تأثیر آنها بر جامعه به طور کلی. انتظار می رود همه این رویکردها و رویکردهای مرتبط برای روشن کردن زمینه اجتماعی که مؤسسات آموزشی بخشی اساسی از آن هستند، استفاده شود. این مجموعه به طور خلاصه به دنبال ارائه آثاری است که به تاریخ اجتماعی یادگیری در گسترده ترین معنای آن مربوط می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید