نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education and Society in the Middle Ages and Renaissance
هلند | کشور |
0926-6070 | ISSN |
2007 تا 2013 و 2017 و 2021 تا کنون | مدت فعالیت |
Brill | ناشر |
brill.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجموعه بررسی شده برای ارائه یک انجمن برای مطالعات تک نگاری با کیفیت بالا و مطالعات گسترده تر در مورد ساختار، محتوا و تأثیر نهادهای آموزشی از اواخر دوران باستان تا قرن هفدهم طراحی شده است. این در واکنش به افزایش علاقه و دیدگاههای تجدیدنظری ایجاد شد که در دهههای اخیر زمینههای تاریخ دانشگاه، تحصیلات متوسطه و پیش دانشگاهی و سوادآموزی را در جامعه قرون وسطی و اوایل مدرن متحول کرده است. با تکیه بر کار محتوا محور در تاریخ فکری و تاریخچههای متعدد کالجها و دانشگاهها، کار اخیر در تاریخ آموزش پیشامدرن بر رابط، در واقع رابطهای یادگیری و جامعه متمرکز شده است: تحلیلهای عرفانی دانشجویان و استادان، رویکردهای مقایسه ای در طول زمان و مکان، بررسی پیامدهای اجتماعی آموزش برای حکومت سکولار و کلیسایی، جایگاه مؤسسات آموزشی در ایجاد گروه ها و نخبگان حرفه ای و همچنین تأثیر آنها بر جامعه به طور کلی. انتظار می رود همه این رویکردها و رویکردهای مرتبط برای روشن کردن زمینه اجتماعی که مؤسسات آموزشی بخشی اساسی از آن هستند، استفاده شود. این مجموعه به طور خلاصه به دنبال ارائه آثاری است که به تاریخ اجتماعی یادگیری در گسترده ترین معنای آن مربوط می شود.