نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education And Training In Autism And Developmental Disabilities
آمریکا | کشور |
۱٫۵۷۸ | Impact Factor |
2154-1647 | ISSN |
2010 تا 2012 و 2014 تا کنون | مدت فعالیت |
Council for Exceptional Children | ناشر |
daddcec.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education and Training in Autism and Developmental Disabilities ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش و آموزش اوتیسم و ناتوانی های رشدی بر آموزش و رفاه افراد اختلال طیف اوتیسم، ناتوانی ذهنی و ناتوانی های رشدی تمرکز دارد. ETADD از دست نوشته های تحقیقی و توضیحی و بررسی انتقادی ادبیات دعوت می کند. تاکید عمده بر شناسایی و ارزیابی، برنامه ریزی آموزشی، ویژگی ها، آموزش پرسنل آموزشی، توانبخشی، پیشگیری، درک جامعه و مقررات و قوانین است.