تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education As Change


آفریقای جنوبی
کشور
۰٫۶۶۷
Impact Factor
1682-3206
ISSN
1947-9417
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Unisa Press
ناشر
upjournals.co.za
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش به عنوان تغییر یک مجله معتبر آنلاین علمی معتبر است که مقالات اصلی را منتشر می کند که به طور انتقادی در مورد مسائل برابری در آموزش و در مورد روش هایی که شیوه های آموزشی به دگرگونی در زمینه های غیر رسمی، رسمی و غیر رسمی کمک می کند، منتشر می کند. نقد، که عمدتاً در سنت تعلیم و تربیت انتقادی درک می شود، فرآیندی سازنده است که به سوی جهانی بهتر کمک می کند.

مشارکت و مشارکت در جوامع به حاشیه رانده شده و سنت های مختلف دانش تشویق می شود. مقالات می توانند از هر روش تحقیق دقیق و همچنین رویکردهای فرا رشته ای استفاده کنند. تحقیقات با ماهیت بسیار تخصصی یا فنی باید در چارچوب گفتمان های مرتبط باشد. در حالی که انواع تحقیقات تخصصی تشویق می شوند، از نویسندگان انتظار می رود که بدون از دست دادن عمق و دقت نظری و مفهومی، برای مخاطبان وسیع تری از پژوهشگران و دست اندرکاران آموزشی بنویسند.

تمام بخش های آموزشی در مجله پوشش داده شده است. اینها شامل آموزش ابتدایی، متوسطه و عالی، آموزش بزرگسالان، آموزش کارگران، سیاست آموزشی و آموزش معلمان است.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید