تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education et Didactique


فرانسه
کشور
1956-3485
ISSN
2111-4838
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Presses Universitaires de Rennes
ناشر
journals.openedition.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education et Didactique ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

با توجه به تعداد کمی از مجلات سطح بین‌المللی موجود در فرانسه که احتمالاً تحقیقاتی را در مورد آموزش و یادگیری منتشر می‌کنند، انجمن تحقیقات تطبیقی ​​در آموزش (ARCD) در سال 2007 مجله Education & Didactique را در Presses Universitaires of Rennes راه‌اندازی کرد. هدف این است که یک مجله بین‌المللی با جایگاه علمی بالا بسازیم که در کنار هم با موسسات و تیم‌های تحقیقاتی مختلف ملی و بین‌المللی کار کند، اما در رابطه با آنها استقلال واقعی داشته باشد. هدف، انتشار مقالات پژوهشی اصلی به طور مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با آموزش و یادگیری است. این پروژه علمی، که اساساً با کثرت گرایی رویکردها و بین رشته‌ای بودن مشخص می‌شود، به ویژه با تمایل به بازنگری در روابط، در تحقیقات آموزشی، بین علوم آموزشی و سایر علوم «انسان و جامعه» در سطح ملی و بین‌المللی مشخص می‌شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید