نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education et Didactique
فرانسه | کشور |
1956-3485 | ISSN |
2111-4838 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Presses Universitaires de Rennes | ناشر |
journals.openedition.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education et Didactique ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
با توجه به تعداد کمی از مجلات سطح بینالمللی موجود در فرانسه که احتمالاً تحقیقاتی را در مورد آموزش و یادگیری منتشر میکنند، انجمن تحقیقات تطبیقی در آموزش (ARCD) در سال 2007 مجله Education & Didactique را در Presses Universitaires of Rennes راهاندازی کرد. هدف این است که یک مجله بینالمللی با جایگاه علمی بالا بسازیم که در کنار هم با موسسات و تیمهای تحقیقاتی مختلف ملی و بینالمللی کار کند، اما در رابطه با آنها استقلال واقعی داشته باشد. هدف، انتشار مقالات پژوهشی اصلی به طور مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با آموزش و یادگیری است. این پروژه علمی، که اساساً با کثرت گرایی رویکردها و بین رشتهای بودن مشخص میشود، به ویژه با تمایل به بازنگری در روابط، در تحقیقات آموزشی، بین علوم آموزشی و سایر علوم «انسان و جامعه» در سطح ملی و بینالمللی مشخص میشود.