تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education For Chemical Engineers



Education For Chemical Engineers

هلند
کشور
۲٫۳۳۳
Impact Factor
1749-7728
ISSN
1749-7728
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش برای مهندسین شیمی در سال 2006 با مسئولیت انتشار مقالات تحقیقاتی آموزشی، بررسی منابع و یادداشت های آموزشی و یادگیری راه اندازی شد. ECE دانشگاهیان و مربیان مهندسی شیمی را هدف قرار داده است و در مورد تغییرات و توسعه مداوم در آموزش مهندسی شیمی بحث می کند.

این عنوان بین المللی مقالاتی را از سراسر جهان منتشر می کند و یک شبکه جهانی از دانشگاهیان مهندسی شیمی ایجاد می کند. مقالاتی که نشان می‌دهند چگونه نتایج تحقیقات آموزشی را می‌توان در آموزش مهندسی شیمی به کار برد، به‌ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرد، همانطور که گزارش‌های کار تحقیقاتی که دیدگاه‌های جدیدی را به اصول تثبیت‌شده ارائه می‌دهد، مشکلات حل‌نشده را برجسته می‌کند یا جهت‌گیری را برای تحقیقات آینده مرتبط با آموزش مهندسی شیمی نشان می‌دهد.
حوزه های موضوع اصلی:

اعتبارسنجی
روش های فعال تدریس
ارزیابی
محک زدن
آموزش ترکیبی
توسعه و تحول برنامه درسی
طراحی آموزش فرآیند/محصول
دیجیتالی شدن
آموزش از راه دور
تنوع
مهارت های استخدامی
برنامه های کارآفرینی
روش های آموزشی همه جانبه
پیوندهای صنعت و دانشگاه
یادگیری مادام العمر
برنامه های چند رشته ای
تکنولوژی جدید آموزشی
آزمایشگاه های عملی و مجازی
یادگیری بر پایه مشکلات
ابزارهای شبیه سازی در آموزش
مسئولیت اجتماعی و حرفه ای
برنامه های جذب و نگهداری و انتقال دانشجو
یادگیری مبتنی بر وب

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجلات IChemE منتشر شده با مشارکت Elsevier و برای اطلاع از برخی از تحقیقات برتر منتشر شده در مجلات، لطفاً به این صفحه مراجعه کنید:
https://www.elsevier.com/physical-sciences-and-engineering/chemical-engineering/journals/icheme-journals

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید