نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education Next
آمریکا | کشور |
1539-9672 | ISSN |
1539-9664 | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
Hoover Institution | ناشر |
www.educationnext.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education Next ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
در دریاهای طوفانی اصلاحات مدرسه، این مجله مسیری ثابت را هدایت میکند و حقایق را به بهترین شکل ممکن ارائه میکند، و صدایی (بدون ترس یا لطف) به تحقیقات شایسته، ایدههای درست و استدلالهای مسئولانه میدهد. تغییرات جسورانه در آموزش K-12 آمریکایی مورد نیاز است، اما Education Next از هیچ برنامه، کمپین یا ایدئولوژی استفاده نمیکند. جایی می رود که شواهد نشان می دهد.