| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Educational Administration Quarterly
 ناشری با نام    مشابه ناشر این مجله در  لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.   | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)   | 
 ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.  | |
| آمریکا | کشور  | 
| ۴ | Impact Factor  | 
| 0013-161X | ISSN  | 
| 1552-3519 | e-ISSN  | 
| 1965 تا کنون | مدت فعالیت  | 
| SAGE | ناشر  | 
| eaq.sagepub.com | سایت مجله  | 
                            ISI                        
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Administration Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه مدیریت آموزشی، مقالات تجربی و مفهومی برجسته ای را با محوریت مسائل رهبری و خط مشی به موقع و حیاتی سازمان های آموزشی ارائه می دهد. به عنوان یک تیم تحریریه، ما از الگوها، روش ها و مسائل پژوهشی سنتی و نوظهور استقبال می کنیم. ما بهویژه انتشار آثار علمی دقیق و مرتبط را ترویج میکنیم که پیوندها و کاربرد را برای سیاستهای آموزشی، عمل، و عرصههای تحقیقاتی افزایش میدهد.