تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Assessment Evaluation And Accountability



Educational Assessment Evaluation And Accountability

هلند
کشور
۲
Impact Factor
۲٫۴۱۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1874-8597
ISSN
1874-8600
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

هدف اصلی این مجله بین المللی پیشبرد دانش و انتشار تحقیقات در مورد و در مورد ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی در انواع و سطوح مختلف و همچنین در همه زمینه های آموزشی است. این مجله درکی از ماهیت بافتی غنی ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی در آموزش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این مجله نظریه محور و مبتنی بر روش شناسی است و به دنبال ایجاد ارتباط بین پژوهش، سیاست گذاری و عمل است. این مجله آثار تجربی برجسته‌ای را منتشر می‌کند که توسط محققان برجسته در سراسر جهان بررسی شده است. اهداف و دامنه با جزئیات بیشتر: هدف اصلی این مجله بین‌المللی پیشبرد دانش و انتشار تحقیقات در مورد ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی است: همه نوع (مثلاً شخص، برنامه، سازمان)، - در سطوح مختلف (ایالتی، منطقه ای، محلی)، - در همه زمینه های آموزشی (ابتدایی، متوسطه، آموزش عالی / عالی، و همچنین بخش غیر مدرسه ای) و در همه مراحل مختلف زندگی (مثلاً آموزش بزرگسالان/آندراگوژی/مدیریت منابع انسانی/توسعه حرفه ای). این مجله درکی از ماهیت بافتی غنی ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی در آموزش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این مجله نظریه محور و مبتنی بر روش شناسی است و به دنبال ایجاد ارتباط بین پژوهش، سیاست گذاری و عمل است. بنابراین، این مجله به بررسی و بحث می‌پردازد: - نظریه‌های ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - عملکرد، نقش، اهداف و هدف ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - تاثیر ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - روش‌شناسی، طراحی و روش‌های ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - اصول، استانداردها و کیفیت ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - مسائل برنامه ریزی، هماهنگی، انجام، گزارش ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی. این مجله همچنین کیفیت ابزارها یا رویه ها یا رویکردهای مختلف مورد استفاده را پوشش می دهد. برای ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی. مجله فقط شامل یافته های تحقیقاتی از ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی است، در صورتی که طرح یا رویکرد آن در مقاله بازتابی فراتر از آن داشته باشد. این مجله آثار تجربی برجسته ای را منتشر می کند که توسط محققان برجسته در سراسر جهان بررسی شده است. جهان

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید