نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Educational Assessment Evaluation And Accountability
هلند | کشور |
۲ | Impact Factor |
۲٫۴۱۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1874-8597 | ISSN |
1874-8600 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف اصلی این مجله بین المللی پیشبرد دانش و انتشار تحقیقات در مورد و در مورد ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی در انواع و سطوح مختلف و همچنین در همه زمینه های آموزشی است. این مجله درکی از ماهیت بافتی غنی ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی در آموزش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این مجله نظریه محور و مبتنی بر روش شناسی است و به دنبال ایجاد ارتباط بین پژوهش، سیاست گذاری و عمل است. این مجله آثار تجربی برجستهای را منتشر میکند که توسط محققان برجسته در سراسر جهان بررسی شده است. اهداف و دامنه با جزئیات بیشتر: هدف اصلی این مجله بینالمللی پیشبرد دانش و انتشار تحقیقات در مورد ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی است: همه نوع (مثلاً شخص، برنامه، سازمان)، - در سطوح مختلف (ایالتی، منطقه ای، محلی)، - در همه زمینه های آموزشی (ابتدایی، متوسطه، آموزش عالی / عالی، و همچنین بخش غیر مدرسه ای) و در همه مراحل مختلف زندگی (مثلاً آموزش بزرگسالان/آندراگوژی/مدیریت منابع انسانی/توسعه حرفه ای). این مجله درکی از ماهیت بافتی غنی ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی در آموزش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این مجله نظریه محور و مبتنی بر روش شناسی است و به دنبال ایجاد ارتباط بین پژوهش، سیاست گذاری و عمل است. بنابراین، این مجله به بررسی و بحث میپردازد: - نظریههای ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - عملکرد، نقش، اهداف و هدف ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - تاثیر ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - روششناسی، طراحی و روشهای ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - اصول، استانداردها و کیفیت ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی، - مسائل برنامه ریزی، هماهنگی، انجام، گزارش ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی. این مجله همچنین کیفیت ابزارها یا رویه ها یا رویکردهای مختلف مورد استفاده را پوشش می دهد. برای ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی. مجله فقط شامل یافته های تحقیقاتی از ارزیابی، ارزیابی و پاسخگویی است، در صورتی که طرح یا رویکرد آن در مقاله بازتابی فراتر از آن داشته باشد. این مجله آثار تجربی برجسته ای را منتشر می کند که توسط محققان برجسته در سراسر جهان بررسی شده است. جهان