تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Gerontology



Educational Gerontology

انگلستان
کشور
۱٫۰۷۸
Impact Factor
۱٫۵۲۳
پنج ساله Impact Factor
0360-1277
ISSN
1521-0472
e-ISSN
1976 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 Impact Factor 0.674 رتبه: 32/36 (Gerontology) و 200/238 (Education & Educational Research) © 2018 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports ® 2018 CiteScore: 1.1 - ارزش های Scopus-respected-respected تحقیقات اصلی در زمینه پیری شناسی، آموزش بزرگسالان، و علوم اجتماعی و رفتاری. محققان از سراسر جهان از تبادل نظر برای مطالعه و عمل پیری شناسی آموزشی بهره خواهند برد. مقالات منتشر شده در این مجله نیز به عنوان کمک های معتبری به ادبیات رو به رشد در این زمینه رو به رشد کمک خواهند کرد. Educational Gerontology تنها مجله بین المللی در نوع خود است که دوازده شماره در سال منتشر می کند. مقالاتی حاوی منابع آموزشی عملی مبتنی بر نتیجه در پیری شناسی برای متخصصان آموزشی، ارائه‌دهنده مراقبت، مربی و دانش‌آموز در زمینه‌هایی مانند: هنر، موسیقی، نمایش و درمان‌های تفریحی؛ سلامت روان، هنرهای ارتباطی، برنامه ها و سیاست های اجتماعی؛ و مددکاری اجتماعی، پرستاری، فیزیوتراپی و کاردرمانی، برنامه ریزان مالی، معماری و طراحی داخلی، روابط خانوادگی و درمانی، و دین و معنویت. خط مشی نقد و بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت بررسی سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 خوانندگان: پیران شناسان، مربیان بزرگسالان، دانشمندان رفتاری و اجتماعی، و متخصصان سالمندی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید