تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Philosophy And Theory



Educational Philosophy And Theory

انگلستان
کشور
۱٫۶۴۵
Impact Factor
۱٫۸۱۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0013-1857
ISSN
1469-5812
e-ISSN
1969 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Impact Factor 1.415 رتبه‌بندی: 162/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics، 2019 Journal Citation Reports®  2019 Citescore 1.5 – مقادیر از Scopus. رتبه: 33/149 در تاریخ و فلسفه علم و 540/1254 در تعلیم و تربیت   فلسفه و تئوری آموزشی مقالاتی را منتشر می کند که با تمام جنبه های فلسفه تربیتی مرتبط هستند. همچنین نسخه‌های خطی دیگر حوزه‌های تحقیقات آموزشی محض یا کاربردی را در نظر خواهد گرفت. در این دسته اخیر، مجله دست نوشته هایی در رابطه با نظریه برنامه درسی، مدیریت آموزشی، سیاست آموزش، تاریخ آموزشی، سیاست آموزشی و آموزش عالی منتشر کرده است. به عنوان بخشی از تعهد مجله به گسترش گفت‌وگوهای فلسفه آموزشی به رشته‌های مختلف حرفه و آموزش، ارسال نسخه‌های خطی از حوزه‌های تحصیلی جانبی در آموزش، هنر و علوم و همچنین از مربیان حرفه‌ای را تشویق می‌کند. با این وجود، نسخه‌های خطی باید با گفتگوها و گفت‌وگوهای جاری فلسفه تعلیم و تربیت سازگار باشند. سلب مسئولیت:  انجمن فلسفه آموزش استرالیا و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا از صحت همه اطلاعات («محتوا») موجود در انتشارات آن اطمینان حاصل کنند. با این حال، انجمن و تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه اظهارنظر یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمی‌کنند و از تمامی این گونه اظهارات و ضمانت‌ها اعم از صریح یا ضمنی تا حداکثر میزان مجاز توسط قانون هر دیدگاهی که در این نشریه بیان می‌شود، دیدگاه نویسندگان است و لزوماً نظرات سردبیر، انجمن یا تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید