تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Psychologist



Educational Psychologist

آمریکا
کشور
۹٫۵۴۱
Impact Factor
۱۲٫۲۱۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0046-1520
ISSN
1532-6985
e-ISSN
1963 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 Impact Factor 5.956 2018 5-Year Impact Factor 8.557 رتبه بندی: 2/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) و 2/59 (روانشناسی، آموزشی) © 2019 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports ®Score -valuecho8slar 2018. مقالات، بررسی ها، نقدها و مقالات نظری و مفهومی ارائه شده در این مجله استثنایی به درک مسائل، مشکلات و تحقیقات مربوط به همه جنبه های روانشناسی تربیتی کمک می کند. از فراتحلیل‌های مطالعاتی که اثربخشی روش‌های تدریس را بررسی می‌کنند تا آزمون‌های تاریخی استانداردهای کتاب‌های درسی، این مجله کاوش‌های روشنگرانه‌ای درباره مفاهیم جدید آموزشی و شیوه‌های آموزشی پذیرفته شده ارائه می‌دهد. با این حال، این مجله مقالاتی را منتشر نمی کند که هدف اصلی آنها گزارش روش ها و نتایج یک مطالعه تجربی باشد. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات مروری در این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. خوانندگان: روانشناسان آموزشی، محققان، معلمان، مدیران و سیاستگذاران. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید