| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Educational Research Review
| انگلستان | کشور |
| ۷٫۸۰۳ | Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| 1747-938X | ISSN |
| 1878-0385 | e-ISSN |
| 2006 تا کنون | مدت فعالیت |
| Elsevier | ناشر |
| www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Research Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Educational Research Review مجلهای بینالمللی است که خطاب به محققان و آژانسهای مختلف علاقهمند به بررسی مطالعات و مقالات نظری در آموزش و پرورش در هر سطحی است. این مجله مقالاتی با کیفیت بالا می پذیرد که با استفاده از رویکرد مروری مشکلات پژوهشی آموزشی را حل کنند. این ممکن است شامل بررسی موضوعی یا روش شناختی یا متاآنالیز باشد. این مجله دامنه خود را به هیچ محدوده سنی محدود نمی کند. این مجله مقالاتی را در مورد طیف وسیعی از تنظیماتی که افراد در آن یاد میگیرند و آموزش میبینند (مکانهای مدرسه، آموزش شرکت، تنظیمات رسمی یا غیررسمی و غیره) دعوت میکند.
مطالعات تجربی یا مشارکت های نظری که شامل تجزیه و تحلیل مرور انتقادی نمی شوند، پذیرفته نمی شوند.