تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Review



Educational Review

انگلستان
کشور
۳٫۶۰۵
Impact Factor
۳٫۲۸۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0013-1911
ISSN
1465-3397
e-ISSN
1948 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Educational Review یک مجله پیشرو برای تحقیقات عمومی آموزشی و بورسیه است. بیش از هفتاد سال است که تحلیل های علمی از مسائل جهانی در تمام مراحل آموزش، رسمی و غیررسمی ارائه کرده است. این مقاله مقالات بررسی شده از همکاران بین المللی را در طیف وسیعی از زمینه ها و یا دیدگاه های آموزشی از جمله آموزش و برنامه درسی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی، آموزش بین المللی و تطبیقی ​​و رهبری آموزشی منتشر می کند. مقاله‌ها بینش‌های اصلی را در مورد سیاست‌های آموزشی رسمی و غیررسمی، تدارک، فرآیندها و عملکردها و تجربیات همه دست اندرکاران در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می‌کنند. ویراستاران از مقالات با کیفیت بالا و اصلی استقبال می کنند که بحث در مورد عدالت اجتماعی و تحقیق انتقادی در آموزش را تشویق و تقویت می کند، علاوه بر مطالعات نظری و روش شناختی جدید نوآورانه. این مجله سالانه شش نسخه ارائه می دهد. هیئت مدیره از پیشنهادهایی برای نسخه های ویژه و همچنین سفارش آنها دعوت می کند. یکی از ویژگی های منظم مجله، بررسی های پیشرفته برای حفظ تداوم بحث آموزشی است. طیف گسترده ای از کتاب های اخیراً منتشر شده بررسی می شود. هدف کتابخوانی، مربیان، پژوهشگران و سیاست گذاران است. تیلور و فرانسیس جایزه ای 500 پوندی به نویسنده(های) مقاله ای می دهد که به عنوان برجسته ترین مقاله با بررسی همتایان منتشر شده در مجله در طول سال گذشته ارزیابی می شود. با قضاوت اعضای هیئت تحریریه، جایزه مقاله سال بر اساس معیارهای زیر اعطا می‌شود: • توانایی انتقال بینش‌های اصلی در مورد تجزیه و تحلیل خط‌مشی آموزشی و/یا، ارائه، فرآیندها، عملکرد و تجربه - با تعریف کلی پوشش طیف وسیعی از مؤسسات آموزشی و فرهنگی - با وضوح استثنایی؛ • پتانسیل برای به چالش کشیدن و/یا تغییر طیف وسیعی از زمینه‌ها و/یا دیدگاه‌های آموزشی، یعنی روشی که محققان آموزش یک مسئله را درک می‌کنند و تحلیل‌های علمی ارائه می‌دهند. • پتانسیل ایفای نقشی بدیع و پایدار در بحث عدالت اجتماعی و تحقیق انتقادی در آموزش و/یا پژوهش های نظری و روش شناختی نوین در زمینه آموزش و پژوهش آموزشی. این جایزه با هدف به رسمیت شناختن دستاوردهای برجسته در کارهای علمی، فرصت های تبلیغاتی/مشارکتی اضافی را به همراه دارد. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید