نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Educational Review
انگلستان | کشور |
۳٫۶۰۵ | Impact Factor |
۳٫۲۸۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0013-1911 | ISSN |
1465-3397 | e-ISSN |
1948 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Educational Review یک مجله پیشرو برای تحقیقات عمومی آموزشی و بورسیه است. بیش از هفتاد سال است که تحلیل های علمی از مسائل جهانی در تمام مراحل آموزش، رسمی و غیررسمی ارائه کرده است. این مقاله مقالات بررسی شده از همکاران بین المللی را در طیف وسیعی از زمینه ها و یا دیدگاه های آموزشی از جمله آموزش و برنامه درسی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی، آموزش بین المللی و تطبیقی و رهبری آموزشی منتشر می کند. مقالهها بینشهای اصلی را در مورد سیاستهای آموزشی رسمی و غیررسمی، تدارک، فرآیندها و عملکردها و تجربیات همه دست اندرکاران در بسیاری از کشورهای جهان ارائه میکنند. ویراستاران از مقالات با کیفیت بالا و اصلی استقبال می کنند که بحث در مورد عدالت اجتماعی و تحقیق انتقادی در آموزش را تشویق و تقویت می کند، علاوه بر مطالعات نظری و روش شناختی جدید نوآورانه. این مجله سالانه شش نسخه ارائه می دهد. هیئت مدیره از پیشنهادهایی برای نسخه های ویژه و همچنین سفارش آنها دعوت می کند. یکی از ویژگی های منظم مجله، بررسی های پیشرفته برای حفظ تداوم بحث آموزشی است. طیف گسترده ای از کتاب های اخیراً منتشر شده بررسی می شود. هدف کتابخوانی، مربیان، پژوهشگران و سیاست گذاران است. تیلور و فرانسیس جایزه ای 500 پوندی به نویسنده(های) مقاله ای می دهد که به عنوان برجسته ترین مقاله با بررسی همتایان منتشر شده در مجله در طول سال گذشته ارزیابی می شود. با قضاوت اعضای هیئت تحریریه، جایزه مقاله سال بر اساس معیارهای زیر اعطا میشود: • توانایی انتقال بینشهای اصلی در مورد تجزیه و تحلیل خطمشی آموزشی و/یا، ارائه، فرآیندها، عملکرد و تجربه - با تعریف کلی پوشش طیف وسیعی از مؤسسات آموزشی و فرهنگی - با وضوح استثنایی؛ • پتانسیل برای به چالش کشیدن و/یا تغییر طیف وسیعی از زمینهها و/یا دیدگاههای آموزشی، یعنی روشی که محققان آموزش یک مسئله را درک میکنند و تحلیلهای علمی ارائه میدهند. • پتانسیل ایفای نقشی بدیع و پایدار در بحث عدالت اجتماعی و تحقیق انتقادی در آموزش و/یا پژوهش های نظری و روش شناختی نوین در زمینه آموزش و پژوهش آموزشی. این جایزه با هدف به رسمیت شناختن دستاوردهای برجسته در کارهای علمی، فرصت های تبلیغاتی/مشارکتی اضافی را به همراه دارد. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.