نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Educational Studies
انگلستان | کشور |
۱٫۱۹ | Impact Factor |
۱٫۶۷۴ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0305-5698 | ISSN |
1465-3400 | e-ISSN |
1975 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Impact Factor 0.629 رتبهبندی: 209/238 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2018 Thomson Reuters, 2017 Journal Citation Reports® 2017 Citescore 0.90 - مقادیر از Scopus مطالعات آموزشی با هدف ارائه یک انجمن تحقیقاتی اصلی در مطالعات آموزشی و پژوهشی این مجله مقالاتی با داوری کامل منتشر می کند که رویکردهای کاربردی و نظری مطالعه آموزش را پوشش می دهد. مقالهها باید پژوهشی اصلی باشند، و باید از نظر روششناختی، از نظر نظری آگاهانه و مرتبط با مخاطبان بینالمللی باشند. این مجله بهویژه به تحقیقاتی علاقهمند است که هدف آن اطلاعرسانی به عملکرد(های) آموزشی در داخل و/یا در بین بخشها است. در حالی که مجله اساساً به علوم اجتماعی می پردازد، مشارکت از یک حوزه گسترده تر نیز تشویق می شود. مقالات مبتنی بر تجربی به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.