نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Educational Technology & Society
تایوان | کشور |
۳٫۵۲۲ | Impact Factor |
1176-3647 | ISSN |
1436-4522 | e-ISSN |
1998 تا کنون | مدت فعالیت |
International Forum of Educational Technology, National Taiwan Normal University and Society, | ناشر |
www.j-ets.net | سایت مجله |
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است. | |
1436-4522 | (ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Technology and Society ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Journal of Educational Technology & Society (ET&S) یک مجله دانشگاهی با دسترسی آزاد است که از اکتبر 1998 به صورت فصلی (ژانویه، آوریل، ژوئیه و اکتبر) منتشر می شود. تا سال 2018، ET&S در مرحله اول با ارائه یک انجمن بین المللی به اهداف خود دست یافته است. گفتگوی علمی با دسترسی آزاد برای توسعه دهندگان، مربیان و محققان به منظور ترویج توسعه تحقیقات در فناوری آموزشی. با تشکر از همه نویسندگان، داوران و خوانندگان، مجله موفقیت فوق العاده ای داشته است.
از سال 2019، مجله ET&S یک دفتر تحریریه مستحکم و پایدار با حمایت دانشگاه ملی علم و فناوری یونلین ایجاد کرده است. سردبیران جدید با هدف ترویج تحقیقات فناوری آموزشی نوآورانه بر اساس پرس و جوهای تجربی برای بازتاب اصول آموزشی یادگیری در دنیای واقعی - یادگیری مادام العمر، شایستگی مداری، و سواد چندوجهی در قرن بیست و یکم منصوب شده اند.
ET&S تحقیقاتی را منتشر میکند که بهخوبی پل آموزشی و عملی را در فناوری پیشرفته برای کاربرد آموزشی مبتنی بر شواهد و معنادار ایجاد میکند. تمرکز ET&S تنها به خودی خود فناوری نیست، بلکه مسائل مربوط به پیوستار فرآیند یادگیری، آموزش و ارزیابی و نحوه تأثیرگذاری یا افزایش آنها با استفاده از فناوریهایی است که ریشه در یک دوره طولانی دارد. تحقیقات تجربی در مورد چگونگی استفاده از فناوری برای غلبه بر مشکلات موجود در خط مقدم آموزش محلی با یافته هایی که می تواند در طیف جهانی به کار رود نیز مورد استقبال قرار می گیرد. با این حال، مقالاتی که فقط با توصیف نتایج بهدستآمده از یک مطالعه کوتاهمدت و کوتاهمدت یا آنهایی که نتایج بهدستآمده از نظرسنجیهای خودگزارشدهی بدون دادههای سیستماتیک یا تجربی یا هرگونه تجزیه و تحلیل در مورد نتایج یا فرآیندهای یادگیری را دارند، مطلوب نیستند. در ET&S گنجانده شود.