نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Egitim Ve Bilim-education And Science
ترکیه | کشور |
۰٫۴۸۶ | Impact Factor |
1300-1337 | ISSN |
1300-1337 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Turkish Education Association | ناشر |
egitimvebilim.ted.org.tr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Egitim ve Bilim ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش و علم در کانون انتشار در راستای اهداف;
- کمک به حرفه ای شدن معلمان،
- پلی بین تئوری و عمل، ارائه کمک مستقیم به عمل مدرسه و کلاس درس.
- ارائه دیدگاهی جامع از اکوسیستم مدرسه،
- مشکلات آموزشی محلی و فعلی ترکیه را که در مطالعات خصوصی آنها یافت شده است که هر دو مقایسه بین المللی را بررسی می کند، ارزیابی کنید.
علاوه بر این، مطالعات زیر توسط انتشارات آموزش و علم پوشش داده شده است.
- مطالعاتی که به بررسی مشکلات اساسی و کاربردهای آموزش در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه می پردازد.
- تلاش برای ارتقای مهارت ها و راهبردهای آموزشی معلمان فعال و سایر متخصصان
- انواع راهبردها و شیوه های نوآورانه تربیت معلم با هدف واجد شرایط ساختن معلمان نامزد، بررسی الگوهای تربیت معلم و محدود کردن نمونه به حوزه آموزشی مرتبط.
- متاآنالیز، تحلیل محتوا، تجزیه و تحلیل پروفایل با گروه ها یا نمونه های بزرگ تحقیقاتی
- انواع فعالیت هایی که می تواند بر رشد فردی، تحصیلی، شغلی و اجتماعی دانش آموزان در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تأثیر بگذارد.
- مطالعاتی که الگوی آموزشی جدیدی را توسعه و ارزیابی می کند، هرچند به صورت نظری
- مطالعاتی که مشارکت خانواده در آموزش را ترویج و حمایت می کند.
- مطالعات چند رشته ای و مطالعات بین رشته ای.
- مطالعاتی که در آن ابزارهای اندازه گیری آموزشی توسعه یافته و همزمان از نظر مفید بودن آزمایش می شوند.
- مطالعات یکپارچه سازی فناوری برای کمک به توسعه برنامه های آموزشی.