تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Egitim Ve Bilim-education And Science


ترکیه
کشور
۰٫۴۸۶
Impact Factor
1300-1337
ISSN
1300-1337
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Turkish Education Association
ناشر
egitimvebilim.ted.org.tr
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش و علم در کانون انتشار در راستای اهداف;

- کمک به حرفه ای شدن معلمان،
- پلی بین تئوری و عمل، ارائه کمک مستقیم به عمل مدرسه و کلاس درس.
- ارائه دیدگاهی جامع از اکوسیستم مدرسه،
- مشکلات آموزشی محلی و فعلی ترکیه را که در مطالعات خصوصی آنها یافت شده است که هر دو مقایسه بین المللی را بررسی می کند، ارزیابی کنید.

علاوه بر این، مطالعات زیر توسط انتشارات آموزش و علم پوشش داده شده است.

- مطالعاتی که به بررسی مشکلات اساسی و کاربردهای آموزش در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه می پردازد.

- تلاش برای ارتقای مهارت ها و راهبردهای آموزشی معلمان فعال و سایر متخصصان

- انواع راهبردها و شیوه های نوآورانه تربیت معلم با هدف واجد شرایط ساختن معلمان نامزد، بررسی الگوهای تربیت معلم و محدود کردن نمونه به حوزه آموزشی مرتبط.

- متاآنالیز، تحلیل محتوا، تجزیه و تحلیل پروفایل با گروه ها یا نمونه های بزرگ تحقیقاتی

- انواع فعالیت هایی که می تواند بر رشد فردی، تحصیلی، شغلی و اجتماعی دانش آموزان در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تأثیر بگذارد.

- مطالعاتی که الگوی آموزشی جدیدی را توسعه و ارزیابی می کند، هرچند به صورت نظری

- مطالعاتی که مشارکت خانواده در آموزش را ترویج و حمایت می کند.

- مطالعات چند رشته ای و مطالعات بین رشته ای.

- مطالعاتی که در آن ابزارهای اندازه گیری آموزشی توسعه یافته و همزمان از نظر مفید بودن آزمایش می شوند.

- مطالعات یکپارچه سازی فناوری برای کمک به توسعه برنامه های آموزشی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید