تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Electronic Commerce Research And Applications



Electronic Commerce Research And Applications

هلند
کشور
۶٫۰۱۴
Impact Factor
۶٫۴۳۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
1567-4223
ISSN
1873-7846
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.sciencedirect.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Engineering, Computing & Technology
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

تحقیقات و کاربردهای تجارت الکترونیک با هدف ایجاد و انتشار دانش پایدار برای محیط تجارت الکترونیکی که به سرعت در حال تغییر است. یک معضل اصلی در تحقیقات تجارت الکترونیک، چگونگی دستیابی به تعادل بین ارز و طول عمر دانش است.
تحقیقات و کاربردهای تجارت الکترونیک به ایجاد یک جامعه تحقیقاتی برای ایجاد دانش، فناوری، تئوری و برنامه های کاربردی برای توسعه تجارت الکترونیک کمک خواهد کرد. این هدف در تقاطع پتانسیل های تکنولوژیکی و اهداف تجاری است.
تجارت الکترونیک یک حوزه چند رشته ای است که باید با همکاری حوزه های موجود مانند سیستم های اطلاعاتی و فناوری توسعه یابد. بازاریابی، امور مالی و مدیریت زنجیره تامین؛ استراتژی و مدیریت کسب و کار؛ سیاست عمومی؛ علوم کامپیوتر و مخابرات; و مطالعات حقوقی ما مقالاتی را در مورد فناوری های فعلی از این حوزه ها درخواست خواهیم کرد و همچنین مقالاتی را در مورد موضوعات کاملاً جدید منتشر خواهیم کرد. ما همچنین به دنبال پیشنهادهایی برای موضوعات خاص در مورد موضوعات جدید در تجارت الکترونیک هستیم که مسیرهای جدیدی برای تحقیق ایجاد می کند.
تحقیقات و کاربردهای تجارت الکترونیک در زمینه های زیر دعوت به ارسال مقالات می نماید:
تجارت مبتنی بر نمایندگی؛ حراج الکترونیکی؛ مدل های کسب و کار الکترونیکی؛ B2C و B2B EC؛ رفتار مصرف کننده؛ مدیریت ارتباط با مشتری و داده کاوی؛ قیمت گذاری و بازاریابی؛ اقتصاد دیجیتال؛ مسائل مربوط به دولت الکترونیک، سیاست عمومی و شکاف دیجیتال؛ سیستم های پرداخت الکترونیکی؛ فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی؛ مبادلات و بازارهای الکترونیکی؛ تجارت الکترونیک در زنجیره تامین و مدیریت موجودی؛ مسائل حقوقی در تجارت الکترونیک؛ مطالعات صنعت و تجزیه و تحلیل موردی؛ مدل سازی علم اقتصاد و مدیریت؛ تحقیق سازمانی و نظریه سازی؛ مطالعات تجربی مشکلات تجارت الکترونیک؛ مطالعات رفتاری مسائل تجارت الکترونیک؛ سیستم توصیهگر؛ پروتکل ها، فناوری و استانداردهای فرآیند برای تجارت الکترونیک؛ تحول صنایع؛ امنیت و اعتماد؛ برنامه های کارت اعتباری و کارت هوشمند؛ تجارت سیار و محاسبات همه جا حاضر؛ سیستم های بین سازمانی در تجارت الکترونیک؛ فناوری های نوظهور و نوآوری های تکنولوژیکی
ما همچنین مطالعات روش‌شناختی را تشویق می‌کنیم: این مطالعات باید کامل و آماده برای اجرا باشند، نه مقالاتی که چارچوب‌های جدیدی را پیشنهاد می‌کنند.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید