نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Electronic Markets
آلمان | کشور |
۴٫۷۶۵ | Impact Factor |
۶٫۶۹۹ | پنج ساله Impact Factor |
1019-6781 | ISSN |
1422-8890 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Electronic Markets (EM) یک مجله دانشگاهی پیشرو است که انجمنی را برای تحقیق در مورد همه اشکال تجارت شبکه ای ارائه می دهد. EM نقش تحولآفرین فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) را در تغییر تعامل بین سازمانها و مشتریان، که در شبکههای اجتماعی، تجارت الکترونیک، مدیریت زنجیره تامین یا مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد، تشخیص میدهد. بازارهای الکترونیکی، به طور خاص، به اشکال کسب و کار شبکه ای اشاره دارد که در آن چندین تامین کننده و مشتری برای اهداف اقتصادی در یک یا در میان چندین لایه در زنجیره ارزش اقتصادی تعامل دارند. به عنوان یک مفهوم گسترده، اشکال بسیاری از بازارهای الکترونیکی وجود دارد: به معنای محدود، بازارهای الکترونیکی عمدتاً به عنوان پلتفرمهای تخصیص با مکانیسمهای کشف قیمت پویا که شامل روابط اتمی است، در نظر گرفته میشوند. نمونه های محبوب از بازارهای مالی (مانند CBOT، XETRA) و انرژی (مانند EEX، ICE) سرچشمه می گیرند. در یک مفهوم گسترده تر، کشف قیمت برای بازارهای الکترونیکی حیاتی نیست. این راهحلها بر روابط و فرآیندهای بلندمدت برای فعالسازی تراکنشهای تجاری (مانند راهحلهای تدارکات الکترونیکی) و/یا مدیریت دانش (مانند توسعه محصول، مدیریت مشکل و رویداد) تأکید دارند. EM جنبه های مختلف کسب و کار شبکه ای را پوشش می دهد و از تحقیقات از منظر فناوری، سازمانی، اجتماعی و/یا سیاسی استقبال می کند. از آنجایی که EM یک مجله متکثر روششناختی است، تا زمانی که مطالعات از نظر روششناختی مناسب باشند، از روشهای تحقیق کمی و کیفی هر دو استقبال میشود. مقالات توسعه مفهومی و تئوری، آزمون فرضیه های تجربی و مطالعات مبتنی بر مورد همگی مورد استقبال قرار می گیرند. اطلاعات بیشتر در مورد دامنه EM و همچنین چند نمونه در سرمقاله 24/3 ارائه شده است. به طور رسمی به عنوان: Electron Markets ذکر شده است.