تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Electronic Markets



Electronic Markets

آلمان
کشور
۴٫۷۶۵
Impact Factor
۶٫۶۹۹
پنج ساله Impact Factor
1019-6781
ISSN
1422-8890
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Electronic Markets (EM) یک مجله دانشگاهی پیشرو است که انجمنی را برای تحقیق در مورد همه اشکال تجارت شبکه ای ارائه می دهد. EM نقش تحول‌آفرین فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) را در تغییر تعامل بین سازمان‌ها و مشتریان، که در شبکه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک، مدیریت زنجیره تامین یا مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد، تشخیص می‌دهد. بازارهای الکترونیکی، به طور خاص، به اشکال کسب و کار شبکه ای اشاره دارد که در آن چندین تامین کننده و مشتری برای اهداف اقتصادی در یک یا در میان چندین لایه در زنجیره ارزش اقتصادی تعامل دارند. به عنوان یک مفهوم گسترده، اشکال بسیاری از بازارهای الکترونیکی وجود دارد: به معنای محدود، بازارهای الکترونیکی عمدتاً به عنوان پلتفرم‌های تخصیص با مکانیسم‌های کشف قیمت پویا که شامل روابط اتمی است، در نظر گرفته می‌شوند. نمونه های محبوب از بازارهای مالی (مانند CBOT، XETRA) و انرژی (مانند EEX، ICE) سرچشمه می گیرند. در یک مفهوم گسترده تر، کشف قیمت برای بازارهای الکترونیکی حیاتی نیست. این راه‌حل‌ها بر روابط و فرآیندهای بلندمدت برای فعال‌سازی تراکنش‌های تجاری (مانند راه‌حل‌های تدارکات الکترونیکی) و/یا مدیریت دانش (مانند توسعه محصول، مدیریت مشکل و رویداد) تأکید دارند. EM جنبه های مختلف کسب و کار شبکه ای را پوشش می دهد و از تحقیقات از منظر فناوری، سازمانی، اجتماعی و/یا سیاسی استقبال می کند. از آنجایی که EM یک مجله متکثر روش‌شناختی است، تا زمانی که مطالعات از نظر روش‌شناختی مناسب باشند، از روش‌های تحقیق کمی و کیفی هر دو استقبال می‌شود. مقالات توسعه مفهومی و تئوری، آزمون فرضیه های تجربی و مطالعات مبتنی بر مورد همگی مورد استقبال قرار می گیرند. اطلاعات بیشتر در مورد دامنه EM و همچنین چند نمونه در سرمقاله 24/3 ارائه شده است. به طور رسمی به عنوان: Electron Markets ذکر شده است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید