تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

English In Education



English In Education

انگلستان
کشور
۱٫۱۳۵
Impact Factor
۱٫۳۴۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0425-0494
ISSN
1754-8845
e-ISSN
1964 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

English in Education مقالات مبتنی بر تحقیق و قطعات خلاقانه کوتاه را منتشر می کند که بازتابی آگاهانه در مورد آموزش زبان انگلیسی در برنامه درسی مدرسه، کالج و آموزش عالی ارائه می دهد. اکثر خوانندگان ما در کشورهایی زندگی و کار می کنند که زبان انگلیسی زبان اصلی ارتباط است. ما انگلیسی را به عنوان مطالعه ای پویا، خلاق و یکپارچه از زبان در همه اشکال و حالت های آن، از جمله ادبیات و رسانه های دیجیتال می دانیم. مقالات مربوط به کار با دانشجویان چند زبانه استقبال می شود، اما مجله به طور خاص بر آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم متمرکز نیست. زبان انگلیسی در آموزش همیشه زبان را جزء لاینفک زندگی اجتماعی می داند. ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری درگیر شوند تا کل جامعه رشته ها نشان داده شوند: معلمان، فراگیران، محققان، نویسندگان، مشاوران و همه کسانی که می خواهند از آموزش انگلیسی حمایت کنند و آن را بهبود بخشند. لطفاً دستورالعمل‌های مجله برای نویسندگان را برای اطلاعات در مورد آماده‌سازی و ارسال مقاله خود ببینید. کار مجله توسط هیئت تحریریه و توسط هیئت بین المللی بازبینی آکادمیک نظارت می شود، که بازبینی عادلانه همه مطالب ارسالی را از طریق بررسی ناشناس همتایان تضمین می کند. ویراستاران مهمان برای موضوعات خاص درگیر هستند تا بر یک موضوع خاص یا سؤال خط مشی معاصر تمرکز کنند. این مجله توسط Routledge/Taylor & Francis برای انجمن ملی آموزش زبان انگلیسی منتشر شده است که نماینده معلمان زبان انگلیسی در چهار کشور بریتانیا است و از همکاران بین المللی حمایت می کند. خوانندگان زیادی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده آمریکا دارد. انجمن علاوه بر کتاب‌ها، جزوه‌ها و خبرنامه‌ها، مجله حرفه‌ای آموزش زبان انگلیسی را نیز منتشر می‌کند. نویسندگان می‌توانند با دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید