تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Enlightening Tourism


اسپانیا
کشور
2174-548X
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Universidad de Huelva
ناشر
www.uhu.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Enlightening Tourism ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ET یک مجله بین المللی، چند رشته ای، داوری (تحت بررسی همتایان دوسوکور)، آنلاین و کاملاً باز است که 100٪ به زبان انگلیسی نوشته شده است و هدف آن ترویج و ارتقای تحقیقات در همه زمینه های صنعت گردشگری است.
ET برای خوانندگان جامعه علمی در نظر گرفته شده است که با بخش های مختلف گردشگری، هم در سطح کلان و هم در سطح خرد، و همچنین برای متخصصان این صنعت سروکار دارند.
ET بستری را برای بحث و تبادل نظر و انتشار یافته های تحقیقاتی، زمینه ها و تکنیک های تحقیقاتی جدید، تحولات مفهومی و مقالات با کاربرد عملی برای هر بخش گردشگری فراهم می کند.
این مجله از انواع مقالات پژوهشی از جمله مطالعات موردی (برای اهداف آموزشی، در مورد اقدامات خوب و غیره) همراه با نقد و بررسی کتاب استقبال می کند.
مطالب منتشر شده در ET تمامی رشته های علمی، مفهومی و کاربردی مرتبط با تجارت گردشگری، از جمله اقتصاد، برنامه ریزی و توسعه، مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی، جامعه شناسی، روانشناسی، جغرافیا، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کیفیت خدمات، امور مالی و ... را پوشش می دهد. تحصیلات.
به طور کلی هدف ET موارد زیر است:
- اشاعه و ترویج پژوهش، عملکرد خوب و نوآوری در تمام جنبه های گردشگری به مخاطبان اصلی آن، از جمله مربیان، محققان، دانشجویان فوق لیسانس، سیاست گذاران و دست اندرکاران صنعت.
- تشویق همکاری علمی و تفاهم بین‌المللی و تقویت تحقیقات چند رشته‌ای در تمام بخش‌های گردشگری.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید