نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Ensenanza De Las Ciencias
اسپانیا | کشور |
۱٫۲۱۷ | Impact Factor |
0212-4521 | ISSN |
2174-6486 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Universitat Autonoma de Barcelona | ناشر |
ensciencias.uab.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Ensenanza de las Ciencias ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اهداف مختلفی وجود دارد که میخواهند این تأثیر را دوباره ایجاد کنند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ابتدا، در رابطه با حوزه آموزش علوم و ریاضیات، پایه های نظری مطالعات و تحقیقات منتشر شده را تعمیق کنید، به تأملات مستدل در مورد وضعیت و دیدگاه های اولویت های پژوهشی مختلف در حال حاضر تشویق کنید و کارهای تفسیری را تشویق کنید که درک موضوعات مهم مرتبط با علم را ارتقاء بخشد. و یادگیری ریاضیات
دوم، ترویج مطالعاتی که با نیازهای معلمان علوم و ریاضیات مطابقت دارد و برای تعمیق تأثیر شیوههای آموزشی مختلف چه در کلاس درس و چه در زمینههای غیررسمی، ترویج انتشار مطالعات مرتبط با تدریس و یادگیری محتوای علمی و ریاضی، برای تجزیه و تحلیل مدیریت کلاس درس (کار در گروه کوچک یا بزرگ، همکاری و کار فردی و غیره)، میزان مشارکت دانشآموز در یادگیری، استقلال یا وابستگی، توجه به تنوع علایق و سطوح دانشآموزان یک گروه کلاس، طراحی و کاربرد از انواع مختلف فعالیت ها، تنظیم خطاها در فرآیند یادگیری و غیره.
در نهایت، تحلیل انتقادی را در کاری که امروز انجام می شود تشویق کنید.