تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Ensenanza De Las Ciencias


اسپانیا
کشور
۱٫۲۱۷
Impact Factor
0212-4521
ISSN
2174-6486
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Universitat Autonoma de Barcelona
ناشر
ensciencias.uab.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Ensenanza de las Ciencias ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اهداف مختلفی وجود دارد که می‌خواهند این تأثیر را دوباره ایجاد کنند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابتدا، در رابطه با حوزه آموزش علوم و ریاضیات، پایه های نظری مطالعات و تحقیقات منتشر شده را تعمیق کنید، به تأملات مستدل در مورد وضعیت و دیدگاه های اولویت های پژوهشی مختلف در حال حاضر تشویق کنید و کارهای تفسیری را تشویق کنید که درک موضوعات مهم مرتبط با علم را ارتقاء بخشد. و یادگیری ریاضیات
دوم، ترویج مطالعاتی که با نیازهای معلمان علوم و ریاضیات مطابقت دارد و برای تعمیق تأثیر شیوه‌های آموزشی مختلف چه در کلاس درس و چه در زمینه‌های غیررسمی، ترویج انتشار مطالعات مرتبط با تدریس و یادگیری محتوای علمی و ریاضی، برای تجزیه و تحلیل مدیریت کلاس درس (کار در گروه کوچک یا بزرگ، همکاری و کار فردی و غیره)، میزان مشارکت دانش‌آموز در یادگیری، استقلال یا وابستگی، توجه به تنوع علایق و سطوح دانش‌آموزان یک گروه کلاس، طراحی و کاربرد از انواع مختلف فعالیت ها، تنظیم خطاها در فرآیند یادگیری و غیره.
در نهایت، تحلیل انتقادی را در کاری که امروز انجام می شود تشویق کنید.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید