نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Entertainment Computing
هلند | کشور |
۱٫۴۵۵ | Impact Factor |
1875-9521 | ISSN |
1875-953X | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Entertainment Computing مقالات تحقیقاتی اصلی و معتبر منتشر می کند و به عنوان انجمنی برای تحریک و انتشار ایده های تحقیقاتی نوآورانه، فناوری های نوظهور، تحقیقات تجربی، روش ها و ابزارهای پیشرفته در تمام جنبه های سرگرمی دیجیتال، رسانه های جدید، سرگرمی عمل می کند. محاسبات، بازی، رباتیک، اسباب بازی ها و برنامه های کاربردی در میان محققان، مهندسان، دانشمندان علوم اجتماعی، هنرمندان و پزشکان. مقالات نظری، فنی، تجربی، پیمایشی و مطالعات موردی همگی برای مجله مناسب هستند. زمینه های خاص مورد علاقه عبارتند از: • رایانه، ویدیو، کنسول و بازی های اینترنتی • محاسبات فرهنگی و مسائل فرهنگی در سرگرمی • رسانه های دیجیتال جدید برای سرگرمی • ربات های سرگرمی و برنامه های کاربردی مشابه ربات • فناوری سرگرمی، برنامه های کاربردی، رابط های برنامه کاربردی، و معماری سیستم های سرگرمی • عوامل انسانی فناوری سرگرمی • تأثیر فناوری سرگرمی بر کاربران و جامعه • ادغام قابلیت های تعامل و چند رسانه ای در سیستم های سرگرمی • تلویزیون و پخش تعاملی • هنر و سرگرمی تعاملی • روش ها، پارادایم ها، ابزارها و معماری های نرم افزار/سخت افزار برای پشتیبانی از سرگرمی برنامه های کاربردی • سیستم های ترکیبی، افزوده و واقعیت مجازی برای سرگرمی • ژانرهای جدید فناوری سرگرمی • بازی های جدی مورد استفاده در آموزش، آموزش و تحقیق • روش های شبیه سازی/بازی مورد استفاده در آموزش، آموزش و تحقیق • رسانه های اجتماعی برای سرگرمی در یک مطالعه تجربی و تجربی، ما به دنبال مشارکتهایی هستیم که به خوبی مستند، نوآورانه، و آزمایش یا ارزیابی شده در یک حوزه سرگرمی خاص باشند.
انتشار نرم افزار
ما از شما دعوت می کنیم که نرم افزار منبع باز خود را به یک نشریه ژورنالی اضافی در Software Impacts تبدیل کنید، یک مجله با دسترسی آزاد چند رشته ای. Software Impacts یک مرجع علمی به نرم افزاری است که برای رسیدگی به یک چالش تحقیقاتی استفاده شده است. این مجله نرمافزارهای علمی تأثیرگذار و قابل استفاده مجدد را از طریق انتشارات نرمافزار اصلی منتشر میکند که کاربرد نرمافزار را در تحقیقات و خروجیهای منتشر شده توصیف میکند.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: [email protected]
مزایا برای نویسندگان ما همچنین مزایای بسیاری برای نویسنده ارائه میکنیم، مانند فایلهای PDF رایگان، سیاست حق چاپ آزاد، تخفیفهای ویژه در انتشارات Elsevier و موارد دیگر. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نویسنده ما اینجا را کلیک کنید. لطفاً برای اطلاعات در مورد ارسال مقاله به راهنمای ما برای نویسندگان مراجعه کنید. اگر به اطلاعات یا کمک بیشتری نیاز دارید، لطفاً به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید