تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Entrepreneurship Research Journal


آلمان
کشور
۱٫۹۴۳
Impact Factor
2194-6175
ISSN
2157-5665
e-ISSN
2011 تا 2012 و 2014 تا کنون
مدت فعالیت
Walter de Gruyter
ناشر
www.degruyter.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله تحقیقاتی کارآفرینی (ERJ) با یک شماره افتتاحیه در سال 2011 راه اندازی شد. پروفسور رامونا زاخاری در کالج باروخ و پروفسور چاندرا میشرا در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا انجمن جدیدی را برای بحث علمی در مورد کارآفرینان و فعالیت ها، زمینه ها، فرآیندها، استراتژی ها و نتایج آنها معرفی کردند. . ERJ که به عنوان برترین مجله تحقیقاتی جدید در زمینه کارآفرینی قرار دارد، به دنبال تشویق تبادل علمی بین محققان از هر رشته تحصیلی است که بر کارآفرینان تمرکز دارند، و شامل مقالات نظری و تجربی، با اولویت با کیفیت بالا و نظری است. مقالات تجربی که جهت گیری مدیریتی یا خط مشی عمومی و همچنین پیامدهایی برای تحقیقات کارآفرینی به طور کلی دارند.


موضوعات:

- مدل سازی، طراحی و روش های تحقیق:
نظریه ها و مفهوم سازی های کارآفرینی،
روش های تحقیق کارآفرینی
-The Individuals-Opportunities-Resources Nexus:
کارآفرینان نوپا،
شناخت فرصت ها، محرک های خلق ارزش و ظهور،
کارآفرینان نوآوری و فناوری،
ریسک و پاداش کارآفرینی،
شناخت و رفتار کارآفرینانه
-شامل محیط های نزدیک:
کارآفرینی خانوادگی، شبکه ها، تیم ها و اتحادها،
سرمایه گذاری خطرپذیر و گروه های سرمایه گذار فرشته،
جوامع کارآفرینی، هاب ها، خوشه ها و سیاست های عمومی،
کارآفرینی اجتماعی.
-مرحله یا محیط کارآفرینی متمایز:
رشد کارآفرینی و استراتژی،
هیئت مدیره، حکومت و رهبری،
کارآفرینی سازمانی،
کارآفرینی بین المللی و بازارهای نوظهور

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید