نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Equine Veterinary Education
آمریکا | کشور |
۱٫۰۶۳ | Impact Factor |
0957-7734 | ISSN |
2042-3292 | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
beva.onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش دامپزشکی اسب (EVE) مجله رسمی تحصیلات تکمیلی هر دو انجمن دامپزشکی اسب بریتانیا (BEVA) و انجمن آمریکایی پزشکان اسب (AAEP) است.
Equine Veterinary Education یک مجله ماهانه، با داوری همتا، مبتنی بر اشتراک است که مقالات تحقیقاتی بالینی، مقالات مروری و گزارش های موردی از منابع بین المللی را ادغام می کند و تمام جنبه های پزشکی و جراحی مربوط به اسب را پوشش می دهد. این مقالات انتشار و اجرای ایدهها و تکنیکهای جدید مربوط به عملکرد بالینی دامپزشکی را با هدف نهایی ترویج بهترین عملکرد تسهیل میکنند. تحولات جدید در چشم انداز قرار می گیرند که مفاهیم جدید و تفسیر همتا را در بر می گیرد. مخاطب هدف دامپزشکانی هستند که عمدتاً در زمینه طب و جراحی اسب مشغول هستند. ارزش آموزشی مقاله ارسالی یکی از مهمترین معیارهایی است که هنگام تصمیم گیری برای پذیرش آن برای چاپ ارزیابی می شود. مقالات لزوماً نیازی به داشتن اطلاعات اصلی یا بدیع ندارند، اما از ارسال این مطالب استقبال می کنیم. ارزش آموزشی یک مقاله ممکن است به مقالات منتشر شده با آن مربوط باشد (به عنوان مثال، گزارش موردی ممکن است ارزش آموزشی مستقیم نداشته باشد، اما یک تفسیر بالینی یا مقاله مروری منتشر شده در کنار آن، ارزش آموزشی را افزایش می دهد).