تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

European Journal Of Education



European Journal Of Education

انگلستان
کشور
۱٫۷۱۴
Impact Factor
0141-8211
ISSN
1465-3435
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله اروپایی آموزش یک مجله بین المللی است،
مجله بررسی شده با کیفیت بالا و تحقیقات اخیر
و تجزیه و تحلیل سیاست با تمرکز اصلی بر اروپا، در یک
دیدگاه بین المللی مجله نتایج را منتشر می کند
پروژه های تحقیقاتی اروپایی و بررسی موضوعات کلیدی مورد توجه
سیاست گذاران و سازمان های بین المللی در اروپا و بیشتر
دوردست هیئت تحریریه دانشگاهیان و سیاست ها را گرد هم می آورد
تحلیلگران از کشورهای مختلف اروپایی و بین المللی بزرگ
سازمان های. همچنین شبکه ای از سرمقاله های برجسته وجود دارد
خبرنگارانی که به سردبیران مشترک و هیئت مدیره مشاوره می دهند. در
مجله اروپایی آموزش اکنون توسط Thomson ISI نمایه شده است
و از سال 2010 ضریب تاثیر دریافت کرده است.

با دیدگاه تطبیقی ​​اروپایی، مجله اروپایی
آموزش میانجیگری بین تحقیق و سیاست را فراهم می کند
جوامع، پوشش طیفی از زمینه های موضوعی، پرداختن به
ذینفعان و رهبران تأثیرگذار خط مشی عمومی مبتنی بر شواهد
یک منطقه در حال رشد است که به شواهد مناسب و خوب تحقیق شده نیاز دارد
که به مجموعه ای از ارزش ها اشاره دارد. اهداف اصلی اروپا
مجله آموزش و پرورش عبارتند از:

•       به این خط‌مشی کمک کنید
بحث در سطح ملی و اروپایی با ارائه اروپایی
مدیران و سیاست گذاران در سازمان های بین المللی،
دولت های ملی و محلی با مقایسه و به روز
مطالبی با محوریت موضوعات خاص مورد علاقه مشترک.
•       بررسی، مقایسه و ارزیابی کنید
سیاست های آموزشی، روندها، اصلاحات و برنامه های اروپایی
کشورها در دیدگاه بین المللی
•        بحث های مربوط به سیاست را منتشر کنید
و نتایج تحقیقات به مخاطبان وسیعی از دانشگاهیان، محققان،
دست اندرکاران و دانشجویان علوم تربیتی.

EJE یک مجله موضوعی است. قسمت اول هر شماره شامل 5 تا 8 است
مقالات پیرامون یک موضوع انتخاب شده که طیف وسیعی از دیدگاه ها را ارائه می کند
و تحقیق در مورد موضوع مورد تجزیه و تحلیل و موضوعات کلیدی برای
تحقیقات و سیاست های آینده ویراستاران مهمان قدردانی می شوند
متخصصان در زمینه خود موضوعات توسط هیئت مدیره شناسایی می شوند. آنها
از پروژه های تحقیقاتی با بودجه اروپا می آیند یا بر اساس آن هستند
کنفرانس ها و سمینارها آنها توسط اعضای هیئت مدیره پیشنهاد می شوند،
خبرنگاران تحریریه یا سایر همکاران از سراسر اروپا.
بخش دوم شامل مقالاتی درباره موضوعات دیگر است که ارسال شده است
برای انتشار و بررسی همتایان

EJE تنها مجله اروپایی است که در مورد مسائل آموزشی منتشر می کند
که با هدف ایجاد پل ها، طیف وسیعی را در آموزش پوشش می دهد
بین تحقیق و سیاست و رسیدگی به موضوعات مورد توجه
سطوح و انواع مختلف آموزش، مباحث عرضی و
"مسائل بزرگ" برای برنامه های سیاست. این شامل یک فعال و
بحث در حال انجام سیاست آموزشی اتحادیه اروپا مجله استقبال می کند
رویکردهای بین رشته ای در بخش آموزش و پرورش و با
سایر بخش ها

مجله فعالانه به دنبال مشارکت با سازمان‌ها است (به عنوان مثال.
دانشگاه ها، بنیادها، سازمان های بین المللی) با دیدگاه
برای سازماندهی سمینارهایی در مورد موضوعات موضوعی یا آینده که آن را ایجاد می کند
امکان گردآوری یک شبکه بین المللی از افراد از
دانشگاه، سیاست، دولت، سازمان های بین المللی،
بنیادها، ارائه دهندگان آموزش، و غیره. خوانندگان عمدتا
متشکل از دانشگاهیان، تحلیلگران سیاست، دانشجویان آموزش و پرورش
علوم، معلمان (HE، مدرسه، VET، آموزش بزرگسالان)، پروژه و
مدیران برنامه و پژوهشگران اقدام، بین المللی
سازمان های.

نمایه های مجله اروپایی آموزش،
1965-20151965-1995
1996-2015





کلید واژه ها
آموزش، اروپایی، مجله، سیاست، روند، بین المللی،
تحقیق، مطالعات، نقد، بحث، دولت،
بین رشته ای، بالاتر، بیشتر، بزرگسالان، ادامه دار، مادام العمر،
یادگیری، اقتصادی، تاریخ، تحلیل، بررسی، کتاب، نظریه،
دانشگاه، آموزش، توسعه

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید