تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

European Journal Of Psychology Of Education



European Journal Of Psychology Of Education

هلند
کشور
۲٫۶۶۳
Impact Factor
۲٫۸۲۲
پنج ساله Impact Factor
0256-2928
ISSN
1878-5174
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله اروپایی روانشناسی آموزش (EJPE) یک مجله فصلنامه است که به انتشار مقالات با کیفیت بالا می پردازد که جنبه های روانشناختی مربوط به فرآیندهای آموزشی را که در زمینه های مختلف نهادی، اجتماعی و فرهنگی تعبیه شده است، می پردازد و بر تنوع از نظر شرکت کنندگان، مسیرهای آموزشی و زمینه های اجتماعی-فرهنگی آنها. نویسندگان به شدت تشویق می‌شوند تا از ابزارهای نظری و روش‌شناختی متنوعی که در روان‌شناسی تعلیم و تربیت توسعه یافته‌اند، استفاده کنند تا با ادغام دیدگاه‌های مختلف به بینش‌های جدیدی دست یابند. به جای تقویت تقسیمات و فواصل بین جوامع مختلف ناشی از زمینه های نظری و روش شناختی آنها، مایلیم از نویسندگان دعوت کنیم تا با ابزارهای نظری و روش شناختی متنوع به شیوه ای معنادار درگیر شوند و دانش جدیدی را جستجو کنند که می تواند از ترکیبی از روش ها پدید آید. این ابزارها EJPE برای همه مقالاتی که منعکس کننده یافته های مطالعات روانشناختی اصلی در مورد فرآیندهای آموزشی هستند، و همچنین مقالات استثنایی نظری و مروری که دانش فعلی را ادغام می کنند و راه های جدیدی را برای تحقیقات آینده ترسیم می کنند، باز است. با این فرض که درگیر شدن با تنوع ها فرصت های بزرگی برای دانش جدید ایجاد می کند، تیم تحریریه مایل است به ویژه نویسندگانی از کشورها و مناطق کمتر دارای نمایندگی و همچنین محققان جوان را تشویق کند تا کار خود را ارائه دهند و به روند بررسی ادامه دهند. ، که می تواند چالش برانگیز باشد، اما فرصت هایی را برای یادگیری و الهام بخشی نیز ارائه می دهد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید