نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
European Journal Of Psychology Of Education
هلند | کشور |
۲٫۶۶۳ | Impact Factor |
۲٫۸۲۲ | پنج ساله Impact Factor |
0256-2928 | ISSN |
1878-5174 | e-ISSN |
1986 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله اروپایی روانشناسی آموزش (EJPE) یک مجله فصلنامه است که به انتشار مقالات با کیفیت بالا می پردازد که جنبه های روانشناختی مربوط به فرآیندهای آموزشی را که در زمینه های مختلف نهادی، اجتماعی و فرهنگی تعبیه شده است، می پردازد و بر تنوع از نظر شرکت کنندگان، مسیرهای آموزشی و زمینه های اجتماعی-فرهنگی آنها. نویسندگان به شدت تشویق میشوند تا از ابزارهای نظری و روششناختی متنوعی که در روانشناسی تعلیم و تربیت توسعه یافتهاند، استفاده کنند تا با ادغام دیدگاههای مختلف به بینشهای جدیدی دست یابند. به جای تقویت تقسیمات و فواصل بین جوامع مختلف ناشی از زمینه های نظری و روش شناختی آنها، مایلیم از نویسندگان دعوت کنیم تا با ابزارهای نظری و روش شناختی متنوع به شیوه ای معنادار درگیر شوند و دانش جدیدی را جستجو کنند که می تواند از ترکیبی از روش ها پدید آید. این ابزارها EJPE برای همه مقالاتی که منعکس کننده یافته های مطالعات روانشناختی اصلی در مورد فرآیندهای آموزشی هستند، و همچنین مقالات استثنایی نظری و مروری که دانش فعلی را ادغام می کنند و راه های جدیدی را برای تحقیقات آینده ترسیم می کنند، باز است. با این فرض که درگیر شدن با تنوع ها فرصت های بزرگی برای دانش جدید ایجاد می کند، تیم تحریریه مایل است به ویژه نویسندگانی از کشورها و مناطق کمتر دارای نمایندگی و همچنین محققان جوان را تشویق کند تا کار خود را ارائه دهند و به روند بررسی ادامه دهند. ، که می تواند چالش برانگیز باشد، اما فرصت هایی را برای یادگیری و الهام بخشی نیز ارائه می دهد.